Vijfdaagse cello zomercursus te Frenswegen

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 22 dec 2019.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Vijfdaagse zomer cursus voor volwassen cellisten in Frenswegen, Duitsland.


    Van 10 tot en met 14 augustus 2020 vindt voor het eerst de vijfdaagse cello zomercursus te Frenswegen plaats.
    De minimumleeftijd voor inschrijving voor de zomercursus is 16 jaar. Ouders kunnen mee komen.
    De locatie is Klooster Frenswegen bij Nordhorn, nog geen twee uur rijden vanaf Amsterdam, net over de grens ter hoogte van Oldenzaal. Landelijk gelegen, een prachtige smaakvolle locatie. Zie
    www.kloster-frenswegen.de . Omdat er ook méér persoonskamers te boeken zijn is het mogelijk om met je partner of gezin te komen. De cursus gaat door bij inschrijving van minimaal zes cellisten.

    Afhankelijk van het aantal inschrijvingen maak ik het definitieve programma. De dagen worden gevuld met samenspel van renaissance tot hedendaagse muziek, er is een technisch uur en iedere dag is er een workshop onderdeel. ‘s Avonds kun je kiezen voor uitrusten of zelfstandig (samen?) musiceren. Voor degenen die dat wensen kunnen zij los van de cursus na het avond eten in overleg een privé celloles bij mij inplannen.

    Op 10 augustus is het ‘Welkom’ om 11.00 en op 14 augustus wordt er afgesloten door na de lunch alles te presenteren wat we willen en daarna gezellig af te sluiten met een hapje en drankje.
    De accommodatie biedt éénpersoonskamers met vol pension aan, of twee- en drie of vier- persoons kamers.

    Voor vier nachten van 10 augustus tot 14 augustus bedragen de kosten voor cursus inclusief volpension met éénpersoonskamer € 850,00 pp. Boek je de cursus voor 31 januari, dan heb je een Early Bird korting en betaal je € 750,00 in plaats van € 850,00!

    De kamers zijn nieuw en aangenaam. Je kunt er ook in studeren. Bij deze prijs inbegrepen zit ook de extra lunch en een rondleiding door het klooster op de dag van aankomst en een koffie en theepauze iedere ochtend.

    Wil je een méér persoons kamer met je niet musicerende gezinsleden of partner? Prijs op aanvraag.

    Je kunt je nu al opgeven. Ik kijk hier naar uit. Breng je cello maatje op de hoogte en kom samen!

    Deze flyer zal gaandeweg Cello-summer-course-germany.jpg worden aangevuld met meer informatie. Heb je vragen? Ik beantwoord ze graag.

    Hartelijke groet; Scarlett Arts!
    06-18189005

    info@celloverkoop.nl www.celloverkoop.nl/agenda/workshops



    Kloster Frenswegen,
    Klosterstraße 9, 48527 Nordhorn, Duitsland
     
    gevoeligesnaar vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina