violen op de trap

Discussie in 'Aangeboden' gestart door koffienee1, 25 nov 2008.

  1. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Op de link http://marktplaats.nl/219531949 is een mooie foto te zien hoe violen geëtaleerd kunnen worden :lol:
     
  2. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    De link doet het bij mij niet...
     
  3. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    k Heb weer even gekeken. Nu staat hij onder http://link.marktplaats.nl/210531949.

    De verkoper is ene Aline uit Hardinxveld Giessendam
     
  4. Rebecspeelster

    Rebecspeelster

    Lid geworden:
    17 sep 2008
    Berichten:
    226
    Wat ziet dit er eng uit. Straks loopt er iemand in het donker eventjes de trap af. Na het breken van zijn nek is hij op slag beroemd.

    Het is altijd verleiderlijk om als de bel of telefoon gaat je instrument eventjes snel weg te leggen: in de dichtstbijzijnde stoel bijvoorbeeld. :( Er is bij mij nog nooit een ongeluk gebeurd in deze zin, maar een schrikbeeld is het wel.
     
  5. chrish

    chrish ♫ ♪

    Lid geworden:
    20 mei 2008
    Berichten:
    776
    Op de trap en op tafel :) Ik zie geen probleem daarin. Het is ook gedaan om een impressie te geven van de violen vanuit een ander perspectief.
     
  6. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Een kop in een landelijk ochtendblad:

    "Weer viooldode in Hardinxveld-Giessendam"

    met als onderkop:
    "Kamerlid stelt vragen over levensgevaarlijke presentatie van strijkinstrumenten op Marktplaats.nl"
     
  7. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Tja, even trap afrennen zit er niet bij...
     
  8. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Niet op de trap maar toch leuk bij een kerststukje; het kleurenvirus slaat weer toe, ditmaal in Huizen. Let ook op de subtiele decoratie

    http://link.marktplaats.nl/210979066
    :(
     
  9. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Bah, wie wil er nou zo'n kleurtje op z'n viool?! :eek:
    Grappig: de meeste aanbiedingen van dit soort violen zitten propvol spellingsfouten(toch, Lise?)

    Melanie
     
  10. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Dat zijn echte 'grafstukken'!
    De aanbieder zit op de verkeerde rubriek. Hij of zij moet naar 'Grafstukken' en/of 'Grafmonumenten'! Zou niet misstaan op een graf van een violist(e). Moet wel waterbestendige lak zijn natuurlijk en kunststof snaren, kunststof stemsleutels, alles kunststof!!
    Een Chineesje dus! ;)

    Frits
     
  11. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Misschien dat een dergelijk monument niet eens wordt toegestaan door een of andere controle instantie vanwege de hoeveelheid on-recyclebare plastics. Een stenen VSO zou een oplossing kunnen zijn.....
     
  12. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Niet op de trap, maar voor de piano dit keer; te koop voor inkoopsprijs. Let vooral op de bijbehorende strijkstok. Op naar Staphorst, het Cremona van Noord-West Overijssel! :D

    http://muldermuziekinstrumenten.nl/webwinkel/index.php?pagina=webshop/artikel&id=146

    Overigens ook een zeer aanbevelenswaardige webwinkel, waar alles 0 euro kost!
     
  13. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Dit is een nieuwe manier van het promoten van strijkinstrumenten: de Staphorster variant.
    Dus snel afhalen die cello!! 't Zal er nu wel druk wezen vanwege al die SF-ers* die een cello komen afhalen. :)

    Kijk eens naar die strijkstok! Nog een paar slagen opspannen zou ik zeggen. Ha, ha,ha.
    Echt verstand van zaken.

    *SF-ers: leden en bezoekers van StrijkersForum

    Frits

    Opm.:
    Deze Marktplaats verwijzingen hebben alleen maar zin, als de erbij behorende afbeelding wordt bewaard op SF, omdat in de meeste gevallen de link na verloop van tijd niet meer bestaat. Ik zou dus aanbevelen niet al te veel met plaatjes van Marktplaats te komen, tenzij bewerkt en bewaard want anders is dit hele onderwerp straks niet meer te reproduceren.
     
  14. jmsuijkerbuijk

    jmsuijkerbuijk J.M. Suijkerbuijk

    Lid geworden:
    11 aug 2009
    Berichten:
    74
    Homepage:
    Wel een erg grote viool, dit; ligt niet prettig in de nek. Maar goed, wat wil je met een inkoopprijs van €0,00.
     
  15. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Ik heb de heer Mulder laten weten dat ik de gehele voorraad artikelen die op 0 euro zijn geprijsd in een keer opkoop. Ik heb de Milieudienst van de gemeente Staphorst al om een offerte gevraagd voor het in een klap afvoeren van al die instrumenten naar de gemeentelijke grofvuil-stort! ;)
    Dus Forum leden, wanneer u al onderweg was naar Staphorst; u kunt maar beter weer teruggaan naar uw woonplaats!
     
  16. jmsuijkerbuijk

    jmsuijkerbuijk J.M. Suijkerbuijk

    Lid geworden:
    11 aug 2009
    Berichten:
    74
    Homepage:
    Dju! :/
     
  17. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Ligt niet prettig in de nek? Nou valt wel mee hoor! Er zijn spelers die daar geen enkel probleem mee hebben :)

    [​IMG]

    Dit voorval is al eens eerder op dit forum 'behandeld' en daar komt dit plaatje ook vandaan. Onderwerp ging toen over VSO's: "Zo is het lastig spelen".

    Inkoopprijs? Dat was toch de verkoopprijs?


    Frits
     

Deel Deze Pagina