vioolleraar/lerares gezocht, Rotterdam

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Swaantje, 22 jul 2010.

  1. Swaantje

    Swaantje

    Lid geworden:
    22 jul 2010
    Berichten:
    19
    Ik ben een beginner en op zoek naar een leraar/lerares.
    Wel heb ik lang fluit en piano gespeeld, en ben van beroep euritmiste. Dit is een antroposofische bewegingskunst, waarbij de muziek zichtbaar gemaakt wordt in de beweging: tonen, intervallen, majeur/mineur worden allemaal tot verschijning gebracht.
    Daarbij wordt veel aandacht besteed aan dat wat tussen de tonen leeft, het onhoorbare in de muziek, kwaliteiten in de klank als: is een toon eerder schenkend of ontvangend? Ontstaat de toon in de periferie of juist van binnenuit?

    Ken je of ben je een viool-leraar/lerares die het leuk vindt om op deze manier te werken, dan hoor ik het graag.

    Ken of ben je een leraar/lerares die 'gewoon leuk les geeft', dan hoor ik het ook graag!
     
  2. diana_violina

    diana_violina

    Lid geworden:
    7 aug 2010
    Berichten:
    2
    Hello,

    I'm a violin teacher, living in Rotterdam. I would like to know how old are you?
    I originate from Russia. Finished Rotterdam conservatoire.
    Is it a problem for you if the lessons will go in English? I can speak also Dutch a little.
    hope to hear from you soon!

    Regards,
    Diana
     
  3. Swaantje

    Swaantje

    Lid geworden:
    22 jul 2010
    Berichten:
    19
    I have been on vacation, and I only read your message just now.
    I have send you a private message.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Ik kan dit toch echt geen ABN vinden! (Zie Regels)
    Waarom niet in 'gewoon' Nederlands? Diana gaf immers aan dat ze in staat was Nederlands te begrijpen?
     
  5. Swaantje

    Swaantje

    Lid geworden:
    22 jul 2010
    Berichten:
    19
    Sorry, hoor.