Vioolles in Kesteren/Opheusden/Dodewaard

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door mela93, 12 mei 2008.

  1. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Wie wil mij vioolles geven in omgeving Kesteren/Opheusden/Dodewaard? Ik ben een beginner met een niet zo heel dikke portemonnee. Muziekschool is geen optie wegens wachtlijsten. Wie helpt?

    Mela93
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Ik zou richting Wageningen gaan zoeken naar een docent, ik denk dat Ede / Wageningen een redelijkek afstand is. maar ben niet bekend met de streek en het aanbod in vioolles.

    Kijk zo wie zo eens bij muziekscholen en de bieb.

    Remi
     
  3. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    met een low budget kom je toch regelmatig uit bij 'die man op de hoek' die ook viool speelt. Maar ik zou zelf uitkijken met les nemen bij iemand die zelf wel aardig speelt. Fouten heb je eerder aan- dan afgeleerd.

    Mensen op het conservatorium moeten vaak stagelessen geven en vragen daar weinig geld voor. Ze hebben meestal zin en tijd om er helemaal in te duiken om je goed les te geven en ze hebben een goede vraagbaak achter de hand. Misschien dat je bij een conservatorium bij jou in de buurt eens een berichte op het prikbord plaatsen of er iemand is die bij je in de buurt woont.

    succes!
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Wat ik wel tegen kom: niet iedere (gevorderde) conservatoriumstudent is een prima docent.

    Want lesgeven is iets speciaals!
    Is een vak! Ook al kun je nog zo goed spelen!

    Daarbij komt ook nog, dat de ene docent veel getalenteerder is in het les geven aan jongeren dan aan ouderen en omgekeerd.


    Frits
     
  5. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Heb ik geprobeerd. Een tijd geleden al. Er stond op Markplaats.nl een advertentie van een student. Maar iemand die op 6 mailtjes niet kan antwoorden spreekt mij niet zo aan..

    @ remi

    ede/wageningen is nog best wel een eind. en arnhem(wel te doen) zit vol.

    mela93
     
  6. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Berichten:
    470
    Homepage:
  7. Lise

    Lise

    Lid geworden:
    17 okt 2007
    Berichten:
    236
  8. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Helaas ligt Opheusden in Gelderland, niet ergens bij den Haag of Amsterdam.

    In ieder geval allemaal thanx voor jullie antwoorden.
     
  9. Lise

    Lise

    Lid geworden:
    17 okt 2007
    Berichten:
    236
    Schnabbelnet is nog maar net gestart. Zolang je nog geen goede leraar hebt, zou ik die site toch maar in de gaten houden.
     
  10. 2Stapel

    2Stapel

    Lid geworden:
    25 nov 2008
    Berichten:
    3
    Misschien heb je inmiddels al iemand gevonden voor vioolles. Maar in Rhenen zit een muziek collectief waar ook vioolles wordt gegeven. Als in google zoekt muziekcollectief rhenen dan vind je daar de contact gevens.
     
  11. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Dankje, maar ik heb al iemand gevonden.
     
  12. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Kan ook haast niet anders: tussen #9 en #10 zit anderhalf jaar!:(
     
  13. Henri Vieuxtemps

    Henri Vieuxtemps ♫ ♪

    Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Berichten:
    767
    Wanda Visser uit Tiel misschien? Paar lessen bij gevolgd toen ik daar woonde. Maar niet belangrijk. Een meisje uit het Betuws symfonie Orkest had ook les van haar toevallig. Tiel ligt in de buurt van Opheusden en Betuws Symfonie orkest repeteert maandagavond in Tewntytwo, mocht je een orkest zoeken in die regio. http://www.betuwssymfonieorkest.nl/ Komende zomer maken ze een reisje naar Frankrijk en er zitten een paar jongeren in (naast de bekende grijze koppen, waar ik me zo langzamerhand ook toe kan rekenen).
     
  14. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Nee, 'Pleunie' schreef "de man op de hoek" en dat is het wel zo'n beetje geworden (als is ze dan vrouw :)).
    Voor mij voorlopig nog geen orkest, speel al veel samen met friends en mijn lerares.
     
  15. N. Timmer

    N. Timmer

    Lid geworden:
    9 jan 2014
    Berichten:
    1
    Hoi,

    Ik ben op zoek naar iemand die vioolles kan geven aan mijn dochter (in de buurt van kesteren). Jij schreef dat jij iemand had gevonden in de buurt van Opheusden. Geeft die persoon nog vioolles en kan iedereen daar les krijgen?
    'k Ben benieuwd naar je reactie!

    Mvg,
    Nadine
     
  16. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Strijkersforum is al weer even geleden, maar Neeltjuh wees mij hierop ;).
    Ik had les van een studente die zelf een D-diploma van de muziekschool had. Helaas geeft zij, voor zover ik weet, geen les meer.
    Ik kan je wel haar contactgegevens geven, zij weet vast wel een docent voor je.
    Stuur me even een mailtje!
    mela93 apenstaartje live.nl (dus met @, maar dit even tegen de spam)

    Grt,
    Melanie
     

Deel Deze Pagina