Vioolles in Kesteren/Opheusden/Dodewaard

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door mela93, 12 mei 2008.

  1. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Wie wil mij vioolles geven in omgeving Kesteren/Opheusden/Dodewaard? Ik ben een beginner met een niet zo heel dikke portemonnee. Muziekschool is geen optie wegens wachtlijsten. Wie helpt?

    Mela93
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Ik zou richting Wageningen gaan zoeken naar een docent, ik denk dat Ede / Wageningen een redelijkek afstand is. maar ben niet bekend met de streek en het aanbod in vioolles.

    Kijk zo wie zo eens bij muziekscholen en de bieb.

    Remi
     
  3. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    met een low budget kom je toch regelmatig uit bij 'die man op de hoek' die ook viool speelt. Maar ik zou zelf uitkijken met les nemen bij iemand die zelf wel aardig speelt. Fouten heb je eerder aan- dan afgeleerd.

    Mensen op het conservatorium moeten vaak stagelessen geven en vragen daar weinig geld voor. Ze hebben meestal zin en tijd om er helemaal in te duiken om je goed les te geven en ze hebben een goede vraagbaak achter de hand. Misschien dat je bij een conservatorium bij jou in de buurt eens een berichte op het prikbord plaatsen of er iemand is die bij je in de buurt woont.

    succes!
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    Wat ik wel tegen kom: niet iedere (gevorderde) conservatoriumstudent is een prima docent.

    Want lesgeven is iets speciaals!
    Is een vak! Ook al kun je nog zo goed spelen!

    Daarbij komt ook nog, dat de ene docent veel getalenteerder is in het les geven aan jongeren dan aan ouderen en omgekeerd.


    Frits
     
  5. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten: