Voor freelance docenten: www.centravoordekunsten.nl

Discussie in 'Aangeboden' gestart door fredvogels, 6 jun 2011.

  1. fredvogels

    fredvogels

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    13
    Op deze website http://www.centravoordekunsten.nl kun je je gratis (basisaanmelding) aanmelden als muziekdocent, zzp-er of met eventueel andere specialiteiten. De bezoeker kan heel gericht zoeken, ook op basis van postcode, trefwoord, enz.
    Kijk vooral eens rond
     
  2. fredvogels

    fredvogels

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    13
    Heeft iemand al gekeken?! :)
     
  3. Lautje-Vla

    Lautje-Vla Laura

    Lid geworden:
    12 feb 2008
    Berichten:
    67
    ja! en aangemeld, maar het is een beetje een onhandige site geloof ik... ik moest in ieder geval even zoeken naar de mogelijkheid om informatie toe te voegen en daarbij moet je voor veel opties betalen!
     
  4. fredvogels

    fredvogels

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    13
    Dat is niet helemaal waar wat je zegt. De website heeft als doel gevonden te worden. En dat gebeurt voor iedereen als alle velden worden ingevuld. Alle informatie kun je erop kwijt, gratis en voor niks. Het is wel zo dat voor de luxe opties iets betaald wordt (Ik denk dat het minder is dan een glas wijn). Daar bestrijd ik de kosten van de website mee. Om het maar plat te zeggen: ik verdien er niets mee. Maar ik vind het erg leuk om op deze manier in contact te komen met andere collega's.
    Wat betreft onhandig: voor sommigen zeker die niet gewend zijn om met een adresportal om te gaan. Mocht je daarom problemen hebben, laat het even weten en ik help je wel verder.
     

Deel Deze Pagina