Eén van hen heeft een melkblank velletje. Zoiets lees je in sprookjes. Vaak over heel lieve onschuldige wezens die, lopende het verhaal, de vernieling in (dreigen te) gaan.
Ik zat ook al te denken dat het misschien dan een naam zou kunnen zijn, ook del lactic. Ik ga de helpdesk raadplegen...
Is hier dan een helpdesk voor? ( intessant, welke?). Met zo'n mysterieuze tekst waar uiteindelijk mogelijk een heel verhaal achter zit, is de viool wel een heel bijzondere geworden! (Het is alleen de vraag of een toekomstige koper voor zo'n verhaal zou willen betalen.)
Helaas, de helpdesk laat verder eigenlijk afweten. Geeft aan dat Marc wel degelijk een naam is, en dat Marc del Lactic zijn naam zou kunnen zijn. Dan zou het dus zijn dat Freya goed zal klinken met Marc del Lactic.
Laten we het daar maar ophouden. Ik vind het alleszins plausibel. Dank tot zo ver voor je/jullie speurwerk! Om weer een beetje terug te komen naar het onderwerp denk ik niet dat deze tekst van de krans moet worden verwijderd, dat zou in dit geval de waarde duidelijk verminderen.