Wat is nu eigenlijk de definitie van 'snaarlengte'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo jongens....

Ik ben met mijn eenvoudige beginnersvraag toch geen kerkscheuring aan het veroorzaken? Of vergis ik me en is dit alles toch gewoon tongue-in-cheek gedoe.

Dat valt allemaal enorm mee. Het is grappig bedoeld.

Oh, en die opmerking 'zonder drank geen klank' moet je ook niet al te serieus nemen (hierbij gaat het overigens over het zelf consumeren van drank, niet dat straks mensen bier door de F gaten gaan gieten, want dan zou ik me erg schuldig voelen over de uitspraak).

PS: Ik ben geen jongen...

Ik heb eens gekeken bij de door Frits vastgelegde Huisregels dd 28 augustus 2007 en moet constateren dat er nu sommigen zijn die deze regels met voeten treden. Komen er nu sancties? Of is het nog gewoon komkommertijd?

Ja wie wil dat doen?

Liuwe had in post #15 behoefte aan een bakkie koffie. Toen is 't begonnen en ik heb dapper meegedaan.

Jongens, zeg maar welke posts eruit moeten en ik voer de opdracht uit. (Wel jammer van die speciaal voor SF ontwikkelde grafiek). :(

Ik ga ook niet de Regels aanpassen. :)

Frits

Jongens en meisjes; als er niets meer over de snaarlengte van altviolen te melden is, geef ik Frits hierbij de opdracht het onderwerp te sluiten! Daarna is de komkommertijd afgelopen en gaan we weer "Back to normal!" :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven