win een carbonstrijkstok

Discussie in 'Overig' gestart door BertBoonVioolbouw, 1 sep 2008.

  1. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Wie zich registreert als bezoeker van de CodaBow site op
    http://www.codabow.com/giveaway.html maakt kans op een carbonstrijkstok van dit innovatieve merk.
    Wie niet weet wie hij als dealer moet opgeven: ondergetekende houdt zich aanbevolen.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Dank voor de tip!

    Ik heb het allemaal netjes ingevuld en jouw naam als dealer vermeld. :)

    Zien er mooi uit die stokken!

    Even afwachten of er op 11 november 2008 een mailtje in mijn brievenbus verschijnt over twee gewonnen stokken. :lol:


    Frits
     
  3. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Jammer, alleen boven de 18 :( .
     
  4. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Ach, dat controleren ze heus niet...
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik zie ook nergens staan dat je je geboortedatum moet invullen.
    Ik heb het tenminste niet gedaan, omdat het niet kon.
    Het kan natuurlijk wel zo zijn, dat bij een gewonnen prijs alsnog navraag wordt gedaan. Dan loop je kans de prijs niet te ontvangen.
    Dat zal wettelijk wel zo zijn geregeld in de VS.


    Frits
     
  6. Henri Vieuxtemps

    Henri Vieuxtemps ♫ ♪

    Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Berichten:
    767
    Gewoon leeftijdsdiscriminatie. Waarom moet je boven de 18 zijn voor die prijs? Genoeg mensen jonger dan 18 spelen natuurlijk ook viool. Dus mocht ik winnen (net ingevuld en wel > 18) dan krijgt Mela93 1 van mijn 2 stokken.
     
  7. kees

    kees

    Lid geworden:
    17 aug 2008
    Berichten:
    55
    Iemand onder de 18 kan toch meer talent hebben dan een ouder iemand.? Dat is inderdaad leeftijdsdiscriminatie. Misschien had ik anders 0.005% (of minder) kans gehad op een nieuwe strijkstok...
     
  8. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Volgens mij krijgt de winnaar slechts een stok en wordt de andere stok geschonken aan de muziekschool die de winnaar mag aanwijzen.
    Leeftijdsdiscriminatie is een beetje een zwaar woord; je mag onder 18 jaar toch ook niet stemmen, autorijden, een hypotheek afsluiten etc.? De organisatie van de actie zal waarschijnlijk aan een juridische randvoorwaarde moeten voldoen en/of willen voorkomen dat een overijverige muziekdocent alle minderjarige leerlingen van zijn muziekschool mee laat stemmen.

    Ik heb Jeff van Fossen van CodaBow een paar maanden geleden gesproken en hij kondigde behalve de nieuwe ontwikkelingen bij CodaBow ook de nieuwe website van het bedrijf (de oude was nogal versleten) aan, die sinds een week of twee in de lucht is. De actie moet bezoekers naar de site lokken en hernieuwde aandacht voor het product genereren vermoed ik.
     
  9. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ja, verhip Bert, je hebt gelijk! :(

    Helemaal onderaan in de 'kleine lettertjes' staat dat de NX-stok wordt weggegeven.

    Da's heel jammer voor Melanie, want Henri V. zou haar een van de twee geschonken hebben.


    Frits
     
  10. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Ach, zo'n NX http://strijkers.net/index.php?main_page=product_info&cPath=46_72&products_id=914
    kost slechts 299,-- Voor Henri waarschijnlijk maar een klein bedragje!
     
  11. Henri Vieuxtemps

    Henri Vieuxtemps ♫ ♪

    Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Berichten:
    767
    Nou ik ben een enorme armoedszaaier, want wie koopt/speelt mijn muziek nog. Na een breuk van een stok tijdens het spelen (opeens allemaal witte haren over je snaren) eentje gekocht van 125 euro. Maar ik heb ook een houtworm gehad in m'n viool die een hele gang had gegraven door m'n zijblad, dus waarom een duurdere stok kopen. Dat had Uli Schnorr nog nooit gezien. Maar alles is weer snor.
     
  12. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Klopt, maar bij de voorwaarden stond dat je 18 moest zijn...
     
  13. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    Daar houd ik je aan ;)
     
  14. Henri Vieuxtemps

    Henri Vieuxtemps ♫ ♪

    Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Berichten:
    767
    Ik dacht eerst dat ik er 2 kreeg, maar als ik er 1 krijg, krijg jij die. Maar heb jij je ook nog stiekem aangemeld? Of je geeft het adres van 1 of allebei van je ouders/voogden op als truc en bij controle zou je hun paspoort kunnen laten zien dat boven de 18 is. Of je laat (gesteld dat je 2 ouders/ voogden hebt) beide ouders zich opgeven en dan heb je 2 keer zoveel kans op die strijkstok. Je weet maar nooit wat er aan de strijkstok blijft hangen.
     
  15. Sunrise

    Sunrise Johan Lommelen

    Lid geworden:
    9 jun 2006
    Berichten:
    183
    Alle gekheid op een (carbon)stokje :D
     
  16. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Als dit wereldwijd gaat - en daar lijkt het op- zal de kans op een winnende stok niet bijster groot zijn! :(


    Frits
     
  17. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Daarom laat ik het ook maar zitten om via via mee te doen (ben ook nog geen 18)...
     
  18. ducky

    ducky Daphne

    Lid geworden:
    7 jul 2005
    Berichten:
    327
    Wat is eigenlijk het gevolg van me daar als lid aanmelden? Behalve dat er een kans bestaat dat je een stok wint, maar daarna? Waarom willen ze mij zo graag als lid hebben? (En ja, die stok zou ik wel willen hebben...)

    Daphne
     
  19. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik denk dat met het weggeven van je e-mailadres, je met een bepaalde regelmaat reclame-achtige mail kunt verwachten. Die kun je heel simpel deleten als je dat wilt.

    Ik begrijp ook niet goed wat men wil met de naam van de dealer, want alleen BertBoon Vioolbouw is volgens mij niet toereikend. Ik bedoel, ze hebben niet eens een url van Bert's website. Vragen ze niet!

    Frits
     
  20. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.902
    Homepage:
    Ik lever al jaren Coda-stokken die ik rechtstreeks van Coda in de VS. betrek. Mijn gegevens zijn daar dus wel bekend. Het merkwaardige is, dat ze de dealerlinks op de nieuwe pagina nog niet hebben ingevuld en ze wel vragen naar een dealer.
     

Deel Deze Pagina