marloes s
|♫♫|♫
Hallo allemaal.
En heel enkele keer hoor je op dit forum over Zarelon, het kunststof haar voor strijkstokken.
Ik geloof niet dat het in Nederland erg gangbaar en populair is.
Nu heb ik besloten het toch te wagen en ga een gebruikte strijkstok met Zarelon kopen.
Ik ben heel erg benieuwd naar dat Zarelon en of het lekker speeld.
Dus ga ik zo,n stok aanschaffen en omdat het om een gebruikte stok gaat zijn de kosten schappelijk en behoud ik ook nog mijn strijkstok met paardenhaar.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van mijn bevindingen.
Maar ik dacht het volgende;
Nu ik toch ga bestellen vroeg ik mij af of ik anderen nog een plezier kan doen door wat extra strengen Zarelon mee te bestellen zodat jullie het kunnen uitproberen.
Als ik er vanuit ga dat de losse strengen Zarelon geen extra verzendkosten( boven op de kosten van de stok die ik ga bestellen) met zich mee brengen, zijn de kosten voor jullie de werkelijke kosten, dus de prijs voor de streng Zarelon en de prijs van het verzenden van mij naar jullie toe.
Er zijn verschillende soorten Zarelon dus kijk even goed wat je wilt hebben.
https://www.zaretandsonsviolins.com/zarelon-bow-hair/zarelon-order-form
Je kunt mij in een PB even mailen wat je wilt hebben.
Geen grote hoeveelheden gewoon wat strengen om het te proberen!
Ik wil as Maandag gaan bestellen.
ps beheerder, als ik dit niet zo mag neerzetten willen jullie het dan aanpassen?
alvast bedankt.
En heel enkele keer hoor je op dit forum over Zarelon, het kunststof haar voor strijkstokken.
Ik geloof niet dat het in Nederland erg gangbaar en populair is.
Nu heb ik besloten het toch te wagen en ga een gebruikte strijkstok met Zarelon kopen.
Ik ben heel erg benieuwd naar dat Zarelon en of het lekker speeld.
Dus ga ik zo,n stok aanschaffen en omdat het om een gebruikte stok gaat zijn de kosten schappelijk en behoud ik ook nog mijn strijkstok met paardenhaar.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van mijn bevindingen.
Maar ik dacht het volgende;
Nu ik toch ga bestellen vroeg ik mij af of ik anderen nog een plezier kan doen door wat extra strengen Zarelon mee te bestellen zodat jullie het kunnen uitproberen.
Als ik er vanuit ga dat de losse strengen Zarelon geen extra verzendkosten( boven op de kosten van de stok die ik ga bestellen) met zich mee brengen, zijn de kosten voor jullie de werkelijke kosten, dus de prijs voor de streng Zarelon en de prijs van het verzenden van mij naar jullie toe.
Er zijn verschillende soorten Zarelon dus kijk even goed wat je wilt hebben.
https://www.zaretandsonsviolins.com/zarelon-bow-hair/zarelon-order-form
Je kunt mij in een PB even mailen wat je wilt hebben.
Geen grote hoeveelheden gewoon wat strengen om het te proberen!
Ik wil as Maandag gaan bestellen.
ps beheerder, als ik dit niet zo mag neerzetten willen jullie het dan aanpassen?
alvast bedankt.