Zomercursussen Viool 2011

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Vioolstudio 030, 1 dec 2010.

  1. Vioolstudio 030

    Vioolstudio 030

    Lid geworden:
    28 sep 2010
    Berichten:
    3
    Vioolstudio 030! verzorgt in de zomervakantie 2011 diverse zomercursussen. De cursusweken die worden aangeboden zijn “Snuffelweek”, “Zomer Passie!” en “Sprookjes Viool”. In deze weken wordt lekker veel muziek gemaakt, gedanst en spelletjes gedaan. Kinderen hebben een dagelijks programma en worden tussen de lessen door bezig gehouden door onze groepsleidsters.


    Snuffelweek
    In de Snuffelweek kun je als beginner de viool een week lang uitproberen. Je krijgt les van enthousiaste docenten die je alle basisbeginselen bijbrengen. Deze week is super als je nog niet zeker weet of je vioolspelen leuk vindt. Naast het verkennen van dit instrument doe je ook allerlei muzikale activiteiten en spelletjes, is er een bonte avond en wordt je tussen de bedrijven door gezellig bezig gehouden door onze groepsleiders!
    Je hoeft geen eigen viool mee te nemen (mag natuurlijk wel), Vioolstudio 030! zorgt ervoor dat er voldoende violen zijn.
    Leeftijd: vanaf 6 jaar
    Niveau: beginner
    Locatie: Stayokay Bunnik
    Datum: maandag 11 juli t/m 15 juli 2011
    Prijs: € 445,- + € 25,- administratiekosten

    Zomer Passie
    De Zomer Passie-week is speciaal voor gevorderde amateurs. Het is een week vol met Tango muziek én dans. Naast het spelen op je viool leer je de ritmes kennen op allerlei ritmische instrumenten en natuurlijk via de dans. Het is een heerlijke week vol beweging en passie! Van te voren krijg je de bladmuziek toegestuurd zodat je de tijd hebt het in te studeren.
    Leeftijd: vanaf 18 jaar
    Niveau: gevorderde amateur (deelname in overleg)
    Locatie: Stayokay Bunnik
    Datum: maandag 1 t/m vrijdag 5 augustus 2011
    Prijs: € 445,- + € 25,- administratiekosten

    Sprookjes Viool
    Het thema van deze week staat helemaal in het teken van sprookjes. Naar aanleiding van een verhaal ga je op ontdekking uit en beeld je dit uit in spel en beweging. De muziekstukken die je op de viool leert zijn gebaseerd op het sprookje. Je leert ze eerst zingen met bijpassende teksten en speelt het daarna op je viool. Er zijn verschillende niveau’s dus iedereen kan meedoen! Tijdens dit Vioolkamp speel je in groepjes allerlei leuke muziekstukken op je viool en leer je samen spelen.
    Aan het eind van de week bouwen we een mooi decor op en is iedereen verkleed voor de eindpresentatie voor ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s.
    Leeftijd: vanaf 4 jaar
    Niveau: beginner - gevorderd (alle niveaus)
    Locatie: Stayokay Bunnik
    Datum: maandag 18 t/m vrijdag 22 juli 2011
    Prijs: € 445,- + € 25,- administratiekosten.

    Sneak Preview
    Lijken de cursussen je leuk, maar weet je het nog niet zeker? Of wil je alles een beetje uitproberen en op basis daarvan kiezen?
    Dat kan! In de voorjaarsvakantie organiseert Vioolstudio 030! een weekend waarin allerlei workshops worden gegeven zodat je kennis kunt maken met de docenten én met de cursussen die in de zomer worden gegeven.
    Meld je snel aan want het is snel vol!
    Leeftijd: vanaf 4 jaar
    Niveau: beginner - gevorderd (alle niveaus)
    Locatie: Stay Okay Bunnik
    Datum: vrijdag 6 t/m zondag 8 mei 2011
    Prijs: € 200,- + € 25,- administratiekosten

    Neem voor meer informatie of inschrijving contact op met Evelien Graat (viooldocente en eigenaresse Vioolstudio 030!)

    T: 06-33164134
    E: info@vioollesutrecht.nl
    I: www.vioollesutrecht.nl
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.287
    Homepage:
    Administratiekosten: € 25,=!!
    En 't gaat allemaal per internet. Makkelijk verdiend.

    Frits
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.919
    Homepage:
    Administratie is nooit gratis, dat weten alle ondernemers die al eens een rekening kregen van hun boekhouder, maar ik zou eerder een all-in prijs presenteren. Gelukkig mag iedereen dat allemaal zelf weten.
     
  4. NoName#1

    NoName#1

    Lid geworden:
    28 mei 2010
    Berichten:
    100
    Kan me niet voorstellen dat die cursussen via internet zijn hoor Frits.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.287
    Homepage:
    Nee, ik ook niet. Maar dat beweer ik toch ook niet? Het gaat mij om het bedrag dat je betalen moet wanneer je je voor die zomercursus aanmeldt.
    Hoeveel werkelijke kosten worden voor de administratie gemaakt? Het voeren van een bedrijf vereist een degelijke administratie, de kosten die daar mee gemoeid gaan, kun je onmogelijk per aanmelding in rekening brengen. Hoog dan het totale cursusgeld op en noem het all-in, zoals Bert al ergens schreef. Dit schrikt alleen maar af en komt op mij in ieder geval niet bepaald uitnodigend over.

    Frits
     
  6. NoName#1

    NoName#1

    Lid geworden:
    28 mei 2010
    Berichten:
    100
    Sorry Frits, dan had ik jou verkeerd begrepen.
    Maar ik vind € 25,- ook wel veel ja.
     
  7. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    Grappige discussie. De een maakt inderdaad de all-in prijs hoger en de ander is er eerlijker over en houdt de zaken gescheiden ;).
     
  8. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.287
    Homepage:
    Maar €25,= blijf ik hoog vinden, ook al is men er eerlijk over.
     
  9. NoName#1

    NoName#1

    Lid geworden:
    28 mei 2010
    Berichten:
    100
    Helemaal mee eens !
     

Deel Deze Pagina