Zomerweek

Discussie in 'Cello' gestart door jis77, 26 feb 2017.

  1. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ik zag dat ELLSO al heel veel aanmeldingen heeft gehad. Ze vragen daar om eerst te informeren of er nog plek is voordat je allerlei ingevulde aanmeldingsformulieren naar ELLSO stuurt.
    Het filmpje laat inderdaad wel een heel prettige sfeer zien. Allemaal 'tweedekansers' op strijkinstrumenten, gezellig allemaal in hetzelfde schuitje.
    En wie weet wat Brexit nog betekent voor toekomstige cursusgelden (sterke euro tegen verzwakte Britse Pond).

    Cellos in Belle Serre heb ik ook bekeken: lijkt mij ook heel aantrekkelijk, maar dan wel als ik nog wat verder ben!
    Oxfordcelloschool ziet er ook niet verkeerd uit! Dat is ook weer voor diverse niveaus, maar dan moet je even uitzoeken op welk niveau je zit volgens het britse systeem. Op de website van het engelse examensysteem http://nl.abrsm.org/en/our-exams/bowed-strings-exams/cello-exams/ kun je aan de hand van de voor de diverse niveaus omschreven eisen een idee krijgen waar je zelf staat en mogelijk weet je docent het al gelijk.
     
  2. Renate

    Renate

    Lid geworden:
    27 nov 2015
    Berichten:
    16
    Een oud topic dit, maar wat leuk! Ik kende de site huismuziek.nl niet en heb me ingeschreven voor een cursusdag met tango-muziek. Wel in februari pas, maar toch. Dan heb ik iets om naar uit te kijken. :)
     
    jis77 en Marcelita vinden dit leuk.
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Tijd vliegt om, en in sommige gevallen is dat maar goed ook, en in andere gevallen is dat omvliegen juist weer niet wenselijk. Zo ging het cellofestival veel te snel voorbij!
    Over die cursus tangomuziek heb ik veel enthousiaste verhalen gehoord!
     

Deel Deze Pagina