Zullen we online samenspelen? Liefst volksmuziek, en niet te moeilijk.

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Truuss, 7 mrt 2021.

  1. Truuss

    Truuss

    Lid geworden:
    20 dec 2019
    Berichten:
    44
    Ik heb je wat bladmuziek gestuurd.
    Kijk maar eens wat je daar van vindt.
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Ik ken wel mensen die naar de herfstmuziekweek zijn geweest, ook die vaker komen. Ze komen er altijd blij van terug na zo'n heerlijke onderdompeling samen in de muziek. 't Is dat die periode mij dit jaar wederom niet goed uit komt, anders had ik mij er ook aangemeld.
     
  3. Truuss

    Truuss

    Lid geworden:
    20 dec 2019
    Berichten:
    44
    Inmiddels ben ik 2 keer in september naar een "Folk music week" in Engeland geweest.
    Daar speel ik overigens percussie, want de te spelen muziek is te veel en grotendeels te moeilijk.
    Helaas ging dat vorig jaar en dit jaar niet door. Nou ja, we mogen er toch niet naar toe.
    Volgend jaar allebei, hoop ik.
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Wie weet!

    De herfstmuziekweek had in 2020 trouwens heel goede maatregelen getroffen vanwege risico besmettingen. Ook dit jaar zal het risico denk ik nog steeds aanwezig zijn, maar ze hebben daar goede organisatoren. Ik hoorde via mijn muziekvrienden dat er niemand daarna een besmetting bleek opgelopen te hebben.

    Folk music week in Engeland...ik zag een keer iets via internet van misschien die week (weet niet meer waar dat was) en daar vertelde een Nederlandse deelneemster dat het daar net een warm bad was zo hartelijk buitenlandse deelnemers daar werden opgenomen in het geheel. 't Zag er ook heel aantrekkelijk uit.
     
  5. Truuss

    Truuss

    Lid geworden:
    20 dec 2019
    Berichten:
    44
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:

Deel Deze Pagina