Amadeus (film over Mozart)

Discussie in 'Musicologie' gestart door Pandemonium, 12 feb 2006.

  1. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.365
    Homepage:
    Remi,

    Wat een pracht verhaal. Ik ben er echt een beetje door gegrepen. Niet alleen omdat je je zo lovend over me uitlaat, maar meer omdat je –evenals ik dat ben- toch ook begaan bent met het lot van dit forum. Ik weet alleen niet meer wat ik er nog aan moet doen om de boel actiever te krijgen. Ik weet het echt niet meer. Zeer ontmoedigend en teleurstellend. Ik weiger met jou, Remi, om de zaak op te geven, hoewel......
    Zou er maar eens iemand zijn die aangaf wat hem of haar dwars zat en weerhield om niet actief te zijn, dan hadden we een reden en kunnen we er mogelijk iets aan doen. Maar ja, het is zoals je al zei: mevrouw Haas laat het ook (nog steeds) afweten. Ze dient zo langzamerhand als stereotyp voorbeeld van hoe het niet moet. Het zal wel uitdraaien op nooit meer iets horen van die mevrouw Haas. En dan Felix, Hopf en Bettina: laten die het nu ook voor wat het is? Kunnen we ze nog ergens mee overhalen? Spreekt het onderwerp ze niet aan? Dan heb ik nog een tip: jongens, start zèlf een onderwerp op waar je het een en ander over kwijt wil!

    Ik weet het: het gaat helemaal niet over een Amadeusfilm maar over het voortbestaan van dit forum. Vroeger zou ik me er druk over hebben gemaakt. Nu niet meer. Relatieveren heet dat.

    Er zijn belangrijker zaken: overleven!
     
  2. Flix

    Flix

    Lid geworden:
    13 mrt 2004
    Berichten:
    24
    Het heeft weinig met overhalen te maken. Er vindt op dit forum nauwelijks (zeg maar gerust geen) discussie plaats over klassiek in het algemeen. Ik weet gewoon niets van vioolbouw en vioolsnaren e.d. Dat boeit mij ook niet erg, als niet violist zijnde. Er zijn ook nauwelijks actieve deelnemers waar te nemen. Dus het plaatsen van berichten verwordt hier dan al snel tot een vorm van het in zich zelf praten.
     

Deel Deze Pagina