Tobias †
|♫♫|♫
Ik stel het me voor met 333 zangeressen.Schitterend!
Stel je dit nu eens voor met 333 zangers .............
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel het me voor met 333 zangeressen.Schitterend!
Ook dat wordt niks!Ik stel het me voor met 333 zangeressen.
Heb je jezelf al opgegeven marcelita?
Ik vraag me af of deze 333-uitvoering nog iets met de muziek van Bach te maken heeft.
Als grapje OK, maar om dit als verjaardagscadeau te beschouwen, nee.
Goede kans dus dat je als altist gelijk al in de prijzen valt, dus mag meedoen.Ik vraag mij af of ze wel zoveel altisten kunnen vinden? Je kunt ze nu al bijna nergens vinden.
Inderdaad Dat moet ook fantastisch zijn! En dan graag in zo'n prachtig gebouw, waar de acoustiek maximaal bijdraagt aan klank en plezier!Schitterend!
Jazeker!
Wanneer weet je dat je mee mag doen marcelita?
Dit is natuurlijk gewoon een leuk project, "een leuk grapje" of hoe je het noemen wilt. En aan zoiets doe ik graag mee. Natuurlijk gaan we het zo goed als mogelijk uitvoeren, er zijn zelfs een paar uren aan repetities vooraf gepland.
En er zijn zoveel aanmeldingen geweest, dat ze eronder bedolven zijn geraakt. Ongeveer een maand ervoor worden de strijkers bericht of ze mogen meedoen. Het wordt een zeldzaam groot strijkorkest.
Aandacht voor Bach's 333e verjaardag is er overigens niet alleen in NL! Ga maar eens zoeken met zoekterm Bach 333 en je zult zien water er dan allemaal in dat kader gebeurt. Wat dacht je van 33 werken van Bach in 333 seconden? https://www.bachueberbach.de/bach-werk-musik/für-eilige-33-werke-in-333-sekunden/
Ik vind het leuk wat hier bedacht is. Hier hebben alleen al 333 strijkers samen plezier aan en als het goed is, stralen ze/we dat ook uit.
Goede kans dus dat je als altist gelijk al in de prijzen valt, dus mag meedoen.
Als ze echt niet aan voldoende altisten kunnen komen, kunnen ze nog altijd cellisten altpartijen laten spelen (kan niet voor violisten, want de altpartijen vallen niet helemaal binnen het bereik van de viool).
Inderdaad Dat moet ook fantastisch zijn! En dan graag in zo'n prachtig gebouw, waar de acoustiek maximaal bijdraagt aan klank en plezier!
Jullie weten wel uit wiens koker deze post komt. Toch?
Iemand die met net zoveel plezier op de Erasmusbrug gaat zitten om met de anderen daar een In C van Riley ten tehore te brengen.![]()