Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn boeken als Stepping Stone en Waggon Wheels niet leuk om te beginnen met samenspel?Arjo zei:Nou vooruit, nog een reactie dan maar, alhoewel geen aanbod.
Ik ben veel meer pianist dan violist, en afgezien van het feit dat ik viool veel leuker vindt dan piano en een viool wat gemakkelijker vast te houden is dan een piano zijn er niet zo veel redenen te bedenken waarom ik me niet gewoon bij de toetsen zou houden...
Maar toch, ook violist dus.
Wil je wel een tip geven: als je een pianist zou kunnen vinden die niet helemaal meer onder de noemer beginner valt, dan ben je denk ik beter af. Zo ongeveer alle beginboekjes voor viool met pianobegeleiding die ik in de loop van de tijd voorbij heb zien komen, bevatten een pianopartij die pianobeginners gewoon nog niet kunnen spelen. Ze zijn blijkbaar geschreven om het totaal van eenvoudig vioolspel en pianospel toch nog flink op te leuken. Niets mis mee, dus maar de beginnende pianist kan je denk ik niet echt helpen.
Arjo