Nele speelt echt nog maar losse snaren. Begint met een vingertje. Alles liefst op gehoor. Maar de laatste les voor de vakantie heeft ze haar eerste noten leren lezen! Losse snaren uiteraard. Het moet bij Nele echt niet te snel gaan. Daar is ze nog veel te jong voor. Ook worden ritmes aangeleerd met klappen en dansjes. Heel leuk om te zien. Samenspelen met haar gaat dus nog niet echt. Met Debbie wel! Maar... wanneer zij oefent, heb ik vaak even geen tijd. Ben ik met het eten bezig of aan het opruimen. Maar zij is wel op een niveau dat het zou kunnen. Heel soms, in vakanties bijvoorbeeld, spelen we wel eens samen. Ik heb lang geleden het eerste duet van Mazas gespeeld met mijn juf. Ik heb haar gevraagd of ze dat met mij wil spelen. Maar ze is bang dat het nog te moeilijk is. Maar dat zou ik erg leuk vinden! De stukken die jij noemt ken ik niet. Ik heb nog nooit een concertino gespeeld! Heb er wel eens om gevraagd. Maar onze juf werkt meer met boeken. Sommige leerlingen van haar spelen wel concertino's. Waarom ik nog niet, weet ik niet. Ik heb er laatst wel om gevraagd. Ik wacht dus netjes af of ze met iets leuks aan komt.