Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn!Om de week heb ik een uur les. Afgelopen zaterdag hebben we erg goed gewerkt. Maar dat heb ik naderhand gevoeld. Ik baalde zo!
Maar echt nuttige dingen geleerd en enkele streken op de G-snaar gedaan!
Anouschka als ik al eens speel, strijk ik nooit langer dan tien minuten, langer gaat gewoon niet. Wat jaren geleden kon ik door de houding van mijn lichaam de viool niet meer zonder pijn onder mijn kin houden. Ik ben toen gaan spelen met de viool op mijn arm en tegen mijn borst gedrukt, dus zoals er vroeger op de viool werd gespeeld. Het betekent wel dat ik niet goed meer in de hogere posities kan spelen. Nou dan maar niet, ik vind het toch fijn om te spelen. De viool is nu het enige instrument dat ik nog kan bespelen. De blokfluiten en de piano gingen ook niet meer.Ja, op mijn 4/4 viool. Ik wil die eigenlijk gewoon niet kwijt. De 7/8 vind ik niet mooi genoeg klinken.
Zonder schoudersteun! Maar... het valt nog te bezien of dat zo blijft. Het waren nog maar een paar streekjes.![]()