Ja klopt. Ik denk dus dat ik opnamekwaliteit op 1 moet zetten. En evt later apart een mic moet kopen voor versterking. Versterkt spelen op een podium zal nog wel ff duren gok ik
Ok, hij is ook wel erg goedkoop....die andere t-bone sct 800 is een stuk duurder. En waarschijnlijk beter.
maar dat is dan ook een studiomicrofoon, de zwanehalsmicrofoon is voor op het podium om te versterken...
Haha....ja dat overstuurd wel, maar eh zingen ik houd het wel bij instrumenten Maar overweeg nu toch wel btje een uitgebreider pakket...moet alleen niet te duur worden. Lijkt me wel echt leuk om zelf meerdere instrumenten in te spelen. En te improviseren met een eerder opgenomen begeleiding ofzo.
Aangezien ik bijna jarig ben heb ik maar een knoop doorgehakt en een audio-interface besteld, fase 1 complete ...
En dan de rekening 'friend/family funding' ? (bij crowdfunding gaat het natuurlijk in omgekeerde volgorde dan misschien die van jou nu)
Wat proefopnames gemaakt en alles werkt kostte wel wat moeite en frustratie, maar keyboard doet het en (geleende) microfoon ook. Eigen komt in ongeveer 2 weken. Opnamekwaliteit is alvast veeel beter dan via alleen laptop
Net o son do ar opgenomen met 2 violen en cello haha.....alleen krijg ik de metronoom er niet af.. iets met leercurve... Update: nieuwe opname zonder metronoom https://soundcloud.com/jis-kluit/o-son-do-ar-finale-22/s-kWCNC
Een fijn muziekje voor de heel late avond! En die metronoom viel alleen op voordat je speelde en aan het eind van het stukje. En ik heb toch al iets met o son do ar
Dank je. Ja 't is een heel fijn stuk. Gelukkig heb ik inmiddels de soft en hardware al iets beter door dan vanmiddag