Fascinerend model!

Discussie in 'Viool' gestart door Oosterhof Vioolbouw, 7 sep 2005.

  1. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Maar ik denk dat je dat ook niet moet verwachten. Er is een soort privacybescherming die zijn afnemers genieten. Ik zou zulke gegevens zonder voorafgaande toestemming ook niet geven. Je zou eerder verwachten dat Foster zèlf met de gegevens op de proppen zou kunnen komen, hij heeft immers alle kenmerken?

    Dat ie niets van zich laat horen verbaast mij niet, ik had ooit al eens eerder een mailtje verstuurd en heb nooit antwoord gekregen. Jij hebt nog geluk gehad, dat hij jou wel heeft geantwoord.

    Misschien is hij wel die vent van het "Foster Parents Plan"?
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:

    Ondanks allerlei toezeggingen, Remi ook niet!
     
  3. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Foster viool


    Frits,

    Klopt, klopt en klopt nog eens.

    Foster, de bouwer van het instrument laat niets los.
    Niets over aan wie hij het instrument heeft verkocht (privacy) heet dat. En is ook niet van plan zijn “tekeningen” prijs te geven.

    Zelf ben je al met de episcoop bezig geweest en heb je qua bouw kennis veel meer ervaring als dat ik heb.
    Misschien is er met digitale technieken het een en ander te bereiken door middel van interpolatie maar veel wijzer van het plaatje van internet zullen we niet worden.

    Ik weet het niet maar in een dergelijk geval kun je natuurlijk blijven spitten, blijven wroeten en blijven zoeken. Foster geeft niet meer prijs als de foto op zijn site, dus daar moeten we het dan maar mee doen.

    Remi
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Remi,

    Nu er van de kant van Mr Foster niets meer te verwachten valt, denk ik dat het beste in dit geval is: niets meer aan doen dus geen tijd meer aan besteden. Het is net wat je zegt, ik heb de contouren middels de episcoop op papier staan en daarbij komt, dat ik op dit moment volop bezig mijn altviool te voltooien. De lak zit erop en weldra wordt de laatste hand eraan gelegd. Daarna is het Fostermodel mogelijk aan de beurt, hoewel er belangstelling bestaat voor een tweede alt en aangezien de mal weer vrij is...... Dus mogelijk dat het Fostermodel nog even moet wachten.
    Laten we de acties om de juiste maten te achterhalen maar staken, alle goede voornemens ten spijt.
     

Deel Deze Pagina