Ik ben benieuwd wat er nu met de viool gaat gebeuren Irene. Ik hoop dat hij gaat naar een arm zielig iemand. We moeten er dan natuurlijk ook de lessen voor gaan betalen, want zo iemand heeft daar zelf ook geen geld voor. Ik hoop dat je snel een baasje of bazinnetje voor de viool kan vinden. Maar ik denk niet dat het gemakkelijk zal zijn, want ze hebben allemaal een uitkering tegenwoordig. Dus dat kon nog wel eens een heel gezoek worden. Heb je al eens onder wat bruggen gekeken, want daar zit er nog wel eens één, maar ja die moet dan natuurlijk wel viool willen spelen.
Maar om de viool nu weer in een kast te zetten is ook zowat, daar heeft Frits hem natuurlijk niet voor gegeven. Frits is heel gul geweest om zomaar een viool te geven uit zijn grote verzameling violen, en dan wil hij natuurlijk ook dat erop gespeeld wordt. Daar heb ik de forumstrijkstok ook voor gegeven, daar moet ook mee gestreken worden. Want het gaat wel telkens over de forumviool maar er is ook een forumstrijkstok, laten we dat even niet vergeten.
Ik wacht met spanning op de verdere ontwikkelingen.