Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorgen dat de rek er uit is!?![]()
In het begin is het een 'rare' stand van je hand, terwijl het na een tijdje heel natuurlijk kan voelen. Hoe lang dat duurde bij mij kan ik me niet precies herinneren. Ook hangt het af van de grootte van je hand. Tip: beetje voorzichtig, niet te lang per keer (blessures!). Met elke dag een poosje kan het wennen heel snel gaan.Poeh, stukjes met lage eerste vinger aan het spelen, is wel geen grote greep maar wel ook rekken...krijg echt last van mn wijsvinger, krampig.. Hadden jullie dat ook en duurt het lang voor dat beter wordt?
De beweging snap ik wel, maar het automatisme moet erin komen. Helpt het dan dat je dat los oefent? Als je geen noten hebt![]()
Ja die heb ik wel geleend en gespeeld, leuk waren die!Heb je de Cello time boeken gebruikt, ooit? In Cello time runners komt de grote greep aan bod.
Moet je jezelf niet wat meer afremmen met wat je allemaal probeert en gewoon meer tijd en rust investeren om de basis te verstevigen? En wat voor advies (ook juist voor boeken!) geeft je docent?