Juupje strijkt binnen

Discussie in 'Overig' gestart door Juupje, 8 mrt 2006.

  1. Chantal

    Chantal

    Lid geworden:
    8 feb 2007
    Berichten:
    16
    Homepage:
    Hooi! Welkom hier :D Beetje laat, maar beter laat dan nooit, nietwaar? ;)
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.345
    Homepage:
    Ja ook hooi, maar wie wordt er nu eigenlijk welkom geheten?

    Ik snap het niet. :)
     
  3. Chantal

    Chantal

    Lid geworden:
    8 feb 2007
    Berichten:
    16
    Homepage:
    Juupje, toch?
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.345
    Homepage:
    Huh? Juupje welkom heten?

    Haar laatste post was van meer dan een jaar geleden. Vandaar ook dat ik ergens zei: Juupje strijkt buiten, om daarmee aan te geven dat ze er weer uit is, uit dit forum kennelijk, want van enige activiteit is al heel lang geen sprake meer.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.345
    Homepage:
    Ben benieuwd of Juupje nog een keertje weer binnen gaat strijken. Of zou ze niks meer te strijken hebben? We hebben nog wel een nieuw forum. Bovendien beweerde Juupje in haar allereerste post, dat ze nog al volhardend kon zijn. Nou, wat dat betreft merken we daar helemaal niets van. Ik vrees dat ze al haar strijkgoed de deur uit heeft gedaan. :)
     
  6. Mezzo

    Mezzo

    Lid geworden:
    19 okt 2007
    Berichten:
    23
    Ach, alles gaat met golfbewegingen.... Toen ik net begon met cellospelen, twee jaar geleden was er een nieuw forum voor de late starters op strijkgebied, http://www.takeforum.com/forum/index.php?mforum=strijkers

    Dat begon heel enthousiast, maar nu is dat toch ook een stille dood gestorven. Soms is er ineens niet zoveel meer om je in te mengen, en soms heb je ook niet zoveel tijd meer. Soms zijn er onaangename discussies (wha, kijk maar eens op het Amerikaanse cellists by night forum), of je stopt gewoon met strijken, er zijn zoveel redenen.

    Nelleke
     
  7. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.345
    Homepage:
    Ja, dat is het forum wat ik ooit eens heb bezocht en daarna misschien nog een of twee keer. Maar dat was wèl het forum waar Juupje zich een aantal weken later met exact dezelfde tekst aanmeldde: copy en paste. Dat vond ik een beetje buiten de goede manieren, maar goed een ieder heeft het recht zonder opgaaf van redenen te stoppen of te wisselen of wat dan ook!
    Aan de andere kant heb ik vorige post (#25) geplaatst om dit onderwerp weer te activeren en waarempel, het lukt ook nog.
    Waarom doe ik dat? Eigenlijk heel simpel: om te voorkomen dat dit forum hetzelfde lot ondergaat als het eerder door jou aangegeven takeforum (wat inmiddels een fakeforum is geworden). Want we zitten nu in een behoorlijk dal. Actievelingen die meestal wel een postje per week plaatsen houden zich al weken koest. Ik vraag me dan af wat de reden daarvan zou kunnen zijn, maar misschien moet je zo’n vraag niet stellen? Wanneer Bert Boon dit leest zal hij wel zeggen: “daar gaan we weer” waarin hij volkomen gelijk heeft. Maar toch……….

    Bij onaangename discussies zal op een gegeven moment alles wat gezegd kan worden wel gezegd zijn, anders treedt men in herhaling. En dan zou je zeggen, komt er wel weer wat nieuws op de proppen. Dat betekent, dat zo'n forum nu niet direkt behoeft te overlijden. Wanneer je het aantal actievelingen procentueel vergelijkt doen 'wij' het zo slecht nog niet. Maestronet heeft bijna 16000 leden waarvan er maximaal 10 actief zijn, da's 0,06%. Pas dat percentage toe op StrijkersForum dan zit je -afgerond- op gèèn actieveling, hetgeen in strijd is met de werkelijkheid! Kwestie van berekenen dus ;).
     
  8. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Daar gaan we weer! :)
    Ik heb overigens op het bewuste forum opgeroepen om over te stappen op dit SF om zo de activiteiten te bundelen. Ik ben het met je eens Frits, dat de participatie op dit forum op wereldschaal gemeten helemaal niet slecht is, ons kleine taalgebied in aanmerking genomen.
     
  9. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.345
    Homepage:
    @ Bert: Zei ik het niet? ;)



    Ons taalgebied beslaat toch bijna de hele globe:

    Nederland, België, Zuid-Afrika, New Zealand, Australië, Canada!

    Me dunkt!


    Frits
     

Deel Deze Pagina