Kunnen violen praten ?

Discussie in 'Overig' gestart door Tobias, 7 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Om het Tobias dan wat gemakkelijker te maken in zijn conversaties heb ik hier alvast een .....*
    Let wel: in de conversaties hè? Anders wordt het verwijderd.

    * De link bleek een foute te zijn. Daarom verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2020
  2. Muzirene

    Muzirene |♫♫|♫

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    2.202
    Homepage:
    Ik wil bij de groep meelezers! Ben wel benieuwd naar wat een mandoline en een viool samen te kletsen hebben...
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Ik heb niets tegen mandolines (de tante aller instrumenten, heb ze ooit nog gebouwd en er ingewikkelde restauraties aan verricht!) maar wel het nodige tegen flauwekul.
     
  4. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Ik ben lid geweest van het Mandolineforum, maar omdat ik het er altijd over violen had, ben ik er afgeschopt. Hier ben ik niet gewenst en ook niet op het Mandolineforum. Ik denk dat ik het eens probeer op het Banjoforum.
    De Banjo is namelijk de oom aller instrumenten, zoals de Mandoline de tante aller instrumenten is volgens mijn grote forumvriend Bert.
    Ik kijk erg tegen Bert op, eigenlijk is Bert mijn grote voorbeeld, een man van stavast niet thuis voor gekkigheid en met beiden benen op de grond.
    Ik ga weer te ver, ik weet het, de beheerder die ik ook zeer hoog heb zal het er wel weer afgooien, en gelijk heeft hij, een forum van dit niveau kan dit niet hebben.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Dan nog een laatste poging om onzin hier te weren: het forum waar Tobias nog gewenst is.
    Indien nodig worden reacties aangaande banjo's, mandolines en andere snaarinstrumenten verwijderd.
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Hahaha Frits, is dat grappig bedoeld? Het Viva forum!
     
  7. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Het viva-forum is toch voor "jonge" vrouwen van nu, met hier en daar een relatieprobleempje? Met een andere schuilnaam zouden Tobias' romantische mandoline versus viool verhalen het daar prima kunnen doen, hoewel het Libelle-forum zou ook een aangewezen plek zijn. Hmm, lees ik net dat het Libelle-forum is gesloten. Jammer voor Tobias!
     
  8. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Oh, nee dat is niet de bedoeling! :eek:
    Ik meende werkelijk een site gevonden te hebben die over mandolines ging. Is iets verkeerd gegaan.
     
  9. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Ik ben er gister achtergekomen waar dat krakende geluid vandaan komt. Het kraken komt niet uit de viool, maar uit de vioolkoffer. Het is een oude houten koffer en ik denk dat er in geknaagd wordt want er zitten enkele gaatjes in. Niet van een reguliere houtworm maar ik denk van een import houtworm want de gaatjes zijn best groot. Dus nu is het zeker, violen kunnen niet praten.

    En wat die mandoline betreft, die heb ik opgeborgen. Een mens kan geen twee heren dienen, de viool en de mandoline.
    En dan die vreselijke avatar die ik had met die mandoline, wat moet ik daarmee onze beheerder veel pijn hebben gedaan. Een mandoline op zijn eigen eerlijke Strijkersforum.

    Ik wil dan ook eindigen met de opmerking, het spijt me.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2020
  10. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Berouw komt na de zonde.
     
  11. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Nee, ik ben niet zo'n grapjas. Heb de tekst aangepast en de verkeerde link verwijderd.
     
  12. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Geen grapjas, Frits? Dat wist de hele goegemeente al, maar nu durf je er ook zelf voor uit te komen! :thumbsup:
     
  13. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Bert je weet dat ik je niet graag tegenspreek, maar ik vind Frits wel een grapjas. Onder een grapjas wordt meestal iemand gerekend die de gehele dag grapjes maakt. Maar de ECHTE grapjas maakt maar een enkele keer een grapje en tot deze bijna uitgestorven mensensoort behoort Frits. Ook is het zo dat de echte grapjas van zichzelf vindt dat hij geen grapjas is, en dat is juist het grappige van de echte grapjas. De humor van de echte grapjas is droge humor, en dat is de meest delicate humor die er is. Niet iedereen kan lachen om de echte grapjas want daar is een zeker geestelijk niveau voor nodig. En nu kom ik op het wezen van de echte grapjas, de echte grapjas is namelijk intelligent. Hij is zuinig met zijn grapjes, maar een heel enkele keer schiet hij zo'n vuurpijl omhoog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina