Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet super blij word van je viool zou ik deze zeker niet kopen!ik niet super de super blij ben met de viool.
Jij zit appels met peren te vergelijken.Ik heb zelf een Harald Lorenz 4. Die is wel wat duurder maar misschien kan je hem ook weer eerst huren.
Gewoon er een tijdje op spelen is beter dan in korte tijd violen uitproberen.
Marcelita, ik heb het mijn docente nog een keer per mail gevraagd. Tijdens de les ook al en toen gaf ze aan dat ze de viool wel behoorlijk verbeterd vond met de andere snaar.
Vioolbouwers zijn ook meestal niet de beste violisten, toch bouwen ze vaak uitstekende violen en brengen die ook aan de man.Wat ik vooral niet snap is dat iemand zoals NoName#2, die nou niet bepaald een heel goede violiste is het voor elkaar krijgt om violen aan de man te brengen. Kennelijk is een leuke website, veel filmpjes en een e-book afdoende. We mogen NoName#2 niet teveel afkraken want kennelijk doet ze het erg goed.
Ik weet 100% zeker dat er voor dit geld betere en optisch mooiere instrumenten te koop zijn.
Het lijkt mij dat het accent moet liggen op de akoestische kant van de keuze, de klank dus. Of het ding glimt als een spiegel of dat het erg mat is, zou mij een worst wezen. Alle violen uit Luby in deze serie glimmen als een spiegel. Dat kan ook niet anders want bij dat type wordt de lak gespoten in een spuitkabine.Ik weet 100% zeker dat er voor dit geld betere en optisch mooiere instrumenten te koop zijn.
Maar ik neem aan dat je een viool van de vioolbouwer best een week (of twee weken) mag houden om er achter te komen of dit het instrument is wat bij jou past. Laat vooral ook anderen/deskundigen de viool bespelen en een oordeel geven. Probeer ook te definiëren waaróm je een viool mooi of lelijk vindt klinken. Als je dat kunt gaat het selecteren veel beter.Of die viool glimt ( en inderdaad dat doet hij mega ) interesseert me niet zo heel erg. Maar de vraag blijft wel of een beginner zoals ik wel verschil hoort tussen verschillende violen ( van ongeveer dezelfde prijsklasse ).
Wat ik vooral niet snap is dat iemand zoals NoName#2, die nou niet bepaald een heel goede violiste is het voor elkaar krijgt om violen aan de man te brengen. Kennelijk is een leuke website, veel filmpjes en een e-book afdoende. We mogen NoName#2 niet teveel afkraken want kennelijk doet ze het erg goed.
Ik denk niet dat we het hier moeten hebben over de bedrijfsvoering van NoName#2.