Larica hars

Discussie in 'Aangeboden' gestart door zapling, 3 okt 2015.

  1. Muzirene

    Muzirene |♫♫|♫

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    2.202
    Homepage:
    Nee hoor, ik herken het helemaal.
    Nu ben ik tegelijk met andere hars ook in bezit gekomen van een Toverstok (#Herfstquiz :), het is echt een heerlijke stok!) dus ik kan niet met zekerheid zeggen of het de hars is. Moet mijn andere stok eens inharsen met die andere hars en dan proberen.
    Jij hebt dan ook vast het gevoel dat je de haren nu beter voelt op de snaren.

    Mijn juf zei dan niet "Drukken", maar legde heel geduldig steeds weer uit hoe ik het gewicht van mij arm moest gebruiken....

    Wat betreft klank heb ik het idee dat het nu helderder is, maar het kan ook zijn dat nu ik zelf merk lekkerder te strijken, ik gewoon meer eruit weet te halen.

    Jammer, Bernadel (i.t.t. eerdere posts van mij op dit forum) is dus blijkbaar niet MIJN hars, ook al had ik dat mooie blauwe envelopje van een zo lieve vriendin van me gekregen..... Nooit gedacht ook eigenlijk dat ik hierin onderscheid zou gaan maken, hars is hars, dacht ik altijd.....
     
    zapling vindt dit leuk.
  2. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Hoi Idb :D

    Ja, met Kaplan donker pakt het beter en afgelopen tijd heb ik Andrea Solo gekocht en deze hars vind ik ook prima. Ik heb ook een idee dat met Andrea helderder is.

    Er is ook een andere hars die violisten in het buitenland top vinden en dat is Baker. Je kunt alleen via Baker site kopen en een vriend van mij die deze hars heeft zei ook dat deze hars top is. Het kost 22us dollars maar er is een lange wachtlijst! Ik ben benieuwd over deze hars maar wil ook niet tot 2 jaar wachten haha!

    Dus je vindt bernardel ook niks? En wat is de titel van de discussie over bernardel? Ik ga even zoeken.
     
  3. Muzirene

    Muzirene |♫♫|♫

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    2.202
    Homepage:
    Ook niks.... Dat vind ik niet leuk om te zeggen. Ik denk dat het gewoon niet bij mij past of zo. Ik vond het verrassend dat jij een beetje mijn ervaring beschreef. Had het eigenlijk eerder aan de Toverstok gekoppeld aan de hars hoor! Moet ik dus nog uitproberen.
     

Deel Deze Pagina