Mooie etalage

Discussie in 'Overig' gestart door hminkema, 22 sep 2011.

  1. Hopf

    Hopf ♫ ♪

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    1.078
    Misschien ook wel een beetje tijdgebonden. Want op menig Hollands 'genrestuk' staan violen, gamba's of celli onbeschermd op de grond. Of hangen aan de muur .................

    Hopf
     
  2. chrish

    chrish ♫ ♪

    Lid geworden:
    20 mei 2008
    Berichten:
    769
    Hars? Dat kan goed zwart worden en 1 worden met de lak. Maar ik weet dat je dat niet bedoelt, je dat veel bij Duitse violen (waarom?) misschien dat iemand anders het weet... ben benieuwd.
     
  3. FranzJohan

    FranzJohan

    Lid geworden:
    19 jan 2011
    Berichten:
    5
    Maar hoe kom je uberhaupt op zo'n niveau dat je zulke bedragen kunt vragen. Lijkt me dat dat toch alleen maar voor een handjevol mensen in de wereld is weggelegd. Ik zou het toch meer zien als liefdewerk oud papier en daarnaast andere inkomsten hebben :D
     
  4. Elman

    Elman ♫ ♪

    Lid geworden:
    4 sep 2007
    Berichten:
    704
    Jaren terug liep ik ook langs de etalage van Loerakker. Ik meen dat hij toen al niet meer actief was als gevolg van ziekte. Hij heeft zijn werkzaamheden in de loop van 2016 helaas beëindigd. De winkel zat er sinds 1936!

    Ik zocht even online en zie dat op dit moment op Google Maps het pand leeg staat (er zal inmiddels wel een nieuwe winkel inzitten).

    Hier kun je de etalage nog zien en hoe het pand er (leeg) van binnen uit ziet:
    https://www.oozo.nl/woningen/haarle...7305/woning-schagchelstraat-16a-zwart-haarlem

    [​IMG]

    Er is in de loop der jaren weinig aan veranderd:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina