Oefenen met metronoom

Discussie in 'Overig' gestart door Marlies, 18 jan 2009.

  1. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    Je kunt natuurlijk ook gewoon een app downloaden
     
    jis77 vindt dit leuk.
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ja, ook dat is mogelijk. Dan kun je je kleine korg helemaal thuis houden. Van een app vind ik dan het nadeel dat je die niet wil gebruiken als je accu al behoorlijk leeg is en je nog wel de wegenwacht wil kunnen bellen als je onverhoopt op de terugweg ergens strandt. Okee, dan leg je je smartphone aan de oplader en dan de app aan, hm wat een gedoe! En bovendien wil ik ook even geen binnenkomende WhatsAppjes zien. Dus die smartphone wil ik eigenlijk gewoon even heel diep in mijn tas hebben voor de rust van het (samen) spelen.
     
  3. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Ja je wil niet continu bezig zijn met je telefoon, maar je kan de meeste apps gebruiken zonder data ;)

    Ik gebruik 'metronome' van keuwlsoft, ik vond dat geluid prettiger dan dat van de andere apps.
     
  4. gevoeligesnaar

    gevoeligesnaar Karin

    Lid geworden:
    17 jan 2014
    Berichten:
    738
    Je kunt je telefoon natuurlijk ook even op de vliegtuigstand zetten, dan komt er niets meer binnen!
    ikzelf gebruik de app Metronome Beats. Voldoet prima maar gebruikt idd wel aardig stroom. Maar dat is geen probleem aangezien ik dat toch alleen maar thuis doe. Voor buitenshuis is het maar heel eventjes en dan is het geen bezwaar.
     

Deel Deze Pagina