BertBoonVioolbouw
|♫♫|♫♫|♫♫|
Voor een Contrabas, hoeveel heb je daarvoor nodig? Ik denk dat de afdeling knijpermontage in de penitentiaire inrichting daarvoor overuren moet draaien!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zeg je wat! Dat zou inderdaad het geval zijn als alle contrabasspelers in Nederland knijperdempers willen... Ik weet niet hoeveel voor een contrabas... Ik schat een knijper of 8?Voor een Contrabas, hoeveel heb je daarvoor nodig? Ik denk dat de afdeling knijpermontage in de penitentiaire inrichting daarvoor overuren moet draaien!
"Plezier met samenspelen". Maar het gaat nu over het samen spelen met wasknijpers.
Kun je nagaan, hoe de taal wordt misbruikt.
Wat bedoel je?Ah...kom eens uit je koker (- denken)! Afgelopen week speelde ik met vogeltjes en met schapen, die reageerden ook op wat ze hoorden.
Kort voor de kerstdagen, het zal 2018 geweest zijn, heb ik jullie eens zien en horen spelen. Een stuk dat mij bijgebleven is was oorspronkelijk voor 8 trombones. Ik weet de componist niet meer. Indrukwekkend samenspel, haarzuiver en het publiek verstilde. Geweldig!..... afgelopen zaterdag mochten we (leden van Spiccato, van Huismuziek Amersfoort) eindelijk weer samen los. Vier uur lang in een zaaltje, ramen open en de mensen uit de buurt die voorbij liepen, konden het niet nalaten stil te blijven staan en te kijken en te horen wat daar in dat zaaltje gebeurde.
Elf celli die los gingen! Los op allerlei mooie stukken, zoals een vierstemmige versie van Tjaikovsky's Chanson Triste. Op zo'n dag als zaterdag was het moeilijk het heel triest te laten klinken. We mochten immers weer los! .........
Kort voor de kerstdagen, het zal 2018 geweest zijn, heb ik jullie eens zien en horen spelen. Een stuk dat mij bijgebleven is was oorspronkelijk voor 8 trombones. Ik weet de componist niet meer. Indrukwekkend samenspel, haarzuiver en het publiek verstilde. Geweldig!
Ik heb even op facebook van symphonic friends gekeken. Als je voor zo'n groot publiek mag spelen zou er toch ook een goede opname gemaakt moeten kunnen worden. Nu vind ik alleen een paar met een telefoon gemaakte filmpjes die niet om aan te horen zijn. Ik neem aan dat het in het echt veel beter klinkt ...