Rare combinatie...

Discussie in 'Overig' gestart door Neeltjuh, 26 mei 2008.

  1. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Frits, ik weet zeker dat je over het bloeiende SMS jargon van ons geachte forumlid Neeltjuh een fijnzinnige doch enigszins bestraffende opmerking had gemaakt. Je ziet dat je als administrator de wind er goed onder hebt, want het slechts eventjes noemen van jouw naam leidt onmiddellijk tot zelfcensuur! :p
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Onderstaand heeft niets te maken met VSO's, maar och, 't is toch vakantietijd, moet maar even kunnen.

    Bert, volgens mij ging het toen om een ander woord wat Neel gebruikte!

    Trouwens, is SMS-taal hetzelfde als turbo-taal?
    Ja ik kan wel een SMS-je versturen maar aan de taal verandert dan niks, tenminste bij mijn verhaal niet.
    Misschien een rare vraag: is turbo-taal hetzelfde als SMS-taal voor de jongeren? :)


    Ik zou het woord 'zelfcensuur' eerder wijzigen in 'zelfdiscipline'.


    Frits
     
  3. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    past wel in de sms-cultuur (om maar even een logische overgang te maken):
    de playback viool

    http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl%2Fhtml%2Fstartpagina.htm

    zou je nu ook playbackles kunnen krijgen??


    Even de link aangepast, zodat direct de bedoelde advertentie in beeld komt:

    "MP3-playbackviool"


    Administrator
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Ha, ha. Wat een uitvinding! ;)

    Heb even de bijbehorende tekst gekopieerd, want straks is het weer van Marktplaats verdwenen.

    "uniek in nederland op deze viool kan iedereen spelen

    nieuwe viool met mp3 stick

    deze viool is voor zien van een versterker een oplaadbaren accu en een speaker.

    aan de buitenkant is aan de viool niets te zien alleen op de achterkant de mp3 speler,die bedien je net de duim. je gaat met de strijkstok op en neer en het geluid is niet te overtreffen.

    dit instrument is ook heel geschikt voor clowns, of noem maar op.

    je hebt voor deze viool geen les nodig ,en je speelt als Andre Rejeu.

    wel twee uur lang"



    Ik denk dat Pleunie hier iets aansnijdt wat van belang is: het is zeker zinnig om playbackles te nemen, want mocht je al niet echt viool kunnen spelen, dan ziet zelfs een leek al heel snel dat je niet echt zit te strijken, laat staan dat je de vingers correct op de toets zet!

    Ik weet echter niet of op de muziekscholen dit soort lessen al worden aangeboden of gegeven, lijkt me een gat in de Markt(plaats).

    Dat de verkoper niet al te veel verstand heeft van het soort muziek dat er doorgaans op wordt gespeeld, blijkt wel uit de manier waarop de naam van onze grote Limburgse entertainer op dit vlak wordt gespeld!

    Frits
     

Deel Deze Pagina