Topklasse Chinese viool te koop

Discussie in 'Aangeboden' gestart door fiddler2007, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    Hier begrijp ik niks van.
    Wélke postings komen door? Die van StrijkersForum of de e-mails van Bert?
    Een paar leestekens doen in dit verband wonderen. Zo kan een dubbele punt achter 'de postings komen door', al veel verklaren, tenzij daar nu juist een punt moet staan.
    'No sho, no vio'? Wat is dat?

    Frits
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.965
    Homepage:
    Nog eenmaal dan:
    Ik heb geen e-mailadres van de heer Jack D
    Ik heb tot tweemaal toe via de forum-mailfunctie de heer Jack D gevraagd mij zijn e-mail adres te geven (maar dat doet hij niet)
    Ook heb ik bij herhaling gevraagd via een van mijn sites zijn e-mail adres aan mij bekend te maken. Dat ik mijn e-mail adressen niet zomaar open en bloot publiceer op het net moet hij toch begrijpen.
    Tot nog toe heeft de heer Jack D zich niet bij mij gemeld maar blijft hij op het forum alleen zeuren dat hij geen foto's te zien krijgt. Die had hij al honderd keer kunnen hebben wanneer ik zijn mailadres had. Nee, "lollig" doen met veel smilies is het enige dat hij kan verzinnen. Ik denk dat niemand op zulke flauwekul zit te wachten. Aangezien de oorspronkelijke viool inmiddels is verkocht (hoe is het mogelijk!) kan dit onderwerp wat mij betreft op slot en kan de heer Jack D zich wellicht eens bezinnen op een serieuzere deelname aan dit forum.
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    Ik heb even gewacht met het uitvoeren van het voorstel van Bert Boon om dit onderwerp te sluiten. Want, wat is het geval? Ik heb even een klein testje uitgevoerd om te zien wie hier nu de waarheid geweld aan doet. Dat kan getest worden door Jackd een e-mail te sturen. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van het emailadres zoals gegeven in dit forum. (Dat moet ook wel want iets anders is mij niet bekend). Ik heb dat tevens gedaan met een verzoek tot leesbevestiging. Bericht verstuurd op 31 januari en tot op heden geen enkele reactie gekregen.

    De feiten:
    * emailadres van Jackd is niet correct
    * Jackd spreekt de waarheid niet (post#13: Er is niks mis met mijn email adres, heb hem getest en werkt keurig.’)
    * Bert heeft volkomen gelijk!!: (post #17: ‘Wat mij betreft is dit deel van deze discussie gesloten wanneer JackD Zijn e-mail niet in orde heeft’)

    * 'Topklasse Chinese viool', aangeboden door Fiddler (zie post#1) is reeds verkocht.


    Conclusie: ik sluit het onderwerp nu! Er kan niet meer op worden gereageerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina