Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb beide hier liggen... Cello time joggers, runners, sprinters en fille time joggers, runners. Veel zelfde melodietjes, maar niet wat jij zoekt!Ik zal er eens op googlen. Misschien ben ik er nog niet ver genoeg voor gevorderd hoor. Alhoewel iets simpels zou moeten lukken.
Ellende, inscannen zou helemaal super zijn !
Jammer dat de fiddle serie niet echt met fiddle muziek werkt. Zal vast voor viool niet anders zijn als voor cello. Gaat het goed met de cello lessen ?
Alleen zijn genoemde boeken volgens mij wel meer didactisch verantwoord dan als je op een gratis site gaat kijken. Je moet dan maar wat zien te vinden wat je kunt. Ook is de 'bladspiegel' van wat je dan van die sites print ook lang niet altijd prettig te lezen. Dat zijn van die dingen waar ze bij drukkerijen meer op letten (er zitten op de site van www.imslp.org overigens veel ingescande muziekboeken, maar dan valt het toch nog wel tegen wat je op je print terugziet).gratis fiddle bladmuziek