Je houdt het niet voor mogelijk, maar zo kan het dus ook!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je houdt het niet voor mogelijk, maar zo kan het dus ook!
Nee, zeker niet. Het is een dikke klodder houtlijm, de witte PVA (polyvinylacetaat).Ik vraag me af of hier wel de juiste lijm wordt gebruikt.![]()
![]()
Voor dat klimaat daar wellicht de juiste lijm…Nee, zeker niet. Het is een dikke klodder houtlijm, de witte PVA (polyvinylacetaat).
Geen. Hier geldt: productie zo hoog mogelijk!Welke eisen zouden ze stellen aan de klank?
De 'normale' PVA houtlijm is niet waterbestendig. Aangezien het in India behoorlijk vochtig kan zijn is er wellicht gebruik gemaakt van een speciale houtlijm die waterbestendig is: de toevoeging D4 duidt dat aan.Voor dat klimaat daar wellicht de juiste lijm…
Ik heb het niet kunnen zien op het filmfragment, maar meestal worden de stapels er onder hoge spanning ingebeukt. Die blijven dan tijdens transport wel op hun plaats. Het klankverschil bij optimale plaatsing zal niet hoorbaar zijn want het hele instrument is niet optimaal qua selectie van het materiaal en samenvoegen. Ben altijd verbaasd waarom er zulke dikke klodders witte houtlijm gebruikt worden.Wordt een stapel los bijgeleverd, Frits?