waar op te letten bij aanschaf

Discussie in 'Aangeboden' gestart door dolfijntje33, 3 feb 2010.

  1. jvdheuvel

    jvdheuvel

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    43
    Dat ik de vragen (nog) niet gesteld hebt komt omdat ik eerst volop rondkijk om niet naar de bekende weg te vragen, andere mensen hebben ook al vragen gesteld die ik waarschijnlijk ook heb.
     
  2. jvdheuvel

    jvdheuvel

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    43
    Over topkwaliteit violen kan ik zoals gezegd niet oordelen, gitaren wel en ik heb daar topkwaliteit gitaren gezien. Dure Gibsons, Fenders noem maar op.

    Bij de violen heb ik daar exemplaren van in ieder geval meer dan 1000 dollar zien hangen. Het zou me niks verbazen als die winkel nog veel duurdere had. Maar dat was een prijscategorie waar ik verder geen belangstelling voor had.

    Reken overigens maar dat ze in Istanbul (een stad met 17 miljoen inwoners) wel hier en daar een topviooltje verkopen hoor.

    En nee ik heb inderdaad niet afgedongen. :D

    Ik zal wel ergens een paar goeie foto's van mijn viool plaatsen ben benieuwd wat jullie erover te zeggen hebben. Ik ben nu "vioolbezitter" ;) en dan vind ik het gelijk interessant wat een viool nou een goeie viool maakt en wat niet, en dat de mijne brandhout is mag iedereen gerust zeggen al ben ik wel benieuwd waarom dat zo is (afgezien van de prijs natuurlijk he).
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.328
    Homepage:
    Ja, dat kan natuurlijk ook! Had ik niet aan gedacht. Vragen hebben en de antwoorden eerst proberen te vinden op het forum. Goede zaak!
     

Deel Deze Pagina