25 EURO cadeau voor professionele musici!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door NoName#2, 3 aug 2009.

  1. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Oke, zal het de volgende keer beter doen! ;)
     
  2. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Okee, het mysterie is opgehelderd!

    Ik heb even Musisite aan de telefoon gehad.

    Ze zeggen geen vaste richtlijnen te hebben (zoals een conservatoriumdiploma), maar CV's te beoordelen.

    De initiatiefneemster raadde aan om, als je een goed spelniveau hebt en bereid bent jezelf te 'verhuren', je gewoon in te schrijven. Daarna krijg je een bevestiging of je wel of niet bent ingeschreven en of je de kortingsbon krijgt.

    Het is dus een kwestie van uitproberen... en je eigen beoordelingsvermogen aanspreken.
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.912
    Homepage:
    Welk mysterie? volgens mij was het van meet af aan duidelijk!
     
  4. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Sorry foutje, ik bedoelde een schoudersteun!! :D :p
    Heel dom!

    Maar toch bedankt!!
     
  5. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Ik heb nu al 4 jaar een Wolf schoudersteun, zou je me dan wéér een Wolf aanraden of een weet je ander goed merk??
     
  6. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.912
    Homepage:
  7. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.912
    Homepage:
    Op zich is er niets mis met een Wolf. Merkwaardig dat hij afgeeft. Kun is ook heel goed en in sommige gevallen is een BonMusica aangewezen, hoewel die het instrument erg aan je schouder fixeert. TiDo is een model dat op Kun is gebaseerd. Mach One is star aan het instrument bevestigd; voor sommigen is dat een uitkomst, anderen vinden dat geen prettige bijkomstigheid. Allemaal naast elkaar uitproberen is het beste.
     
  8. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Ik ben wel een beetje lastig, maar zou ik er ook een paar kunnen bestellen en dan even thuis uitproberen??

    Ik zag het namelijk niet tussen de info voor klanten staan..

    Frits, sorry dat ik zo afdwaal!
     
  9. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Als we dan toch aan het linken slaan: [website op verzoek verwijderd]

    ;)

    Je mag bij mij ook een aantal bestellen en dan eventueel terugsturen. Deze schoudersteunen zijn niet van een A merk, maar lijken wel op Wolf of Kun schoudersteunen. Wellicht ook het proberen waard.

    Ook misschien wel aardig om ze naast A merk schoudersteunen te houden en te kijken en vergelijken.
     
  10. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.912
    Homepage:
    Ik kan je er een paar toesturen. Je mag terugsturen wat je niet wilt. wat je houdt reken je af. Je staat dan voor de verzendkosten heen en terug, maar reizen is meestal duurder en kost meer tijd. B merken raad ik niet aan, anders zou ik ze zelf wel verkopen.
    Leg maar even contact via e-mail, dan kunnen we afspreken wat het beste is.
     
  11. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.269
    Homepage:
    Ja, we moeten weer naar die €25,= zien te komen.

    Ik denk dat je wel een schoudersteun kunt krijgen voor minder dan €25,=. Zijn we tenminste weer (een beetje) terug bij het onderwerp. ;)

    Frits
     
  12. Ferrie

    Ferrie Ferrie van Heerebeek

    Lid geworden:
    30 aug 2008
    Berichten:
    275
    Homepage:
    Als iemand met reden wil inschrijven is dat prima, maar inschrijven om die begeerde 25 Euro's er uit te slepen vind ik ronduit slap. Te besteden bij aangesloten bedrijven die waarschijnlijk standaard gewoon te duur en zijn en je dan met 25 euro voordeel willen paaien.

    Als het gaat over noodzakelijke inkopen: genoeg goeie deals (ook in muziekland) zonder Musisite..... kwestie van je ogen de kost geven.
     
  13. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Beste Ferrie, de aangesloten bedrijven zijn zeer uiteenlopend van aard.

    Hoe het werkt: ik betaal contributie, als iemand met een bon naar mij toekomt stuur ik die bon op naar Musisite en krijg ik 25 euro op mijn rekening. Ik hoef dus geen prijzen te verhogen om die 25 euro korting aan te bieden oid. Dus je oordeel over de aangesloten is een beetje te snel gedaan.

    en inderdaad zijn er genoeg goede deals in muziekland, maar als je op die goede deal dan nog 25 euro korting krijgt heb je helemaal een goede deal ;)
     
  14. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Hahaha, inderdaad... kun je er nog wat kleine dingetjes bij kopen ook (blokje hars of zo is nooit weg).
     
  15. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Ik heb inmiddels al een bestelling, maar als dat niet bevalt neem ik zeker nog contact met je op!

    Alsnog bedankt voor je reactie!

    Groetjes Marike
     
  16. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.269
    Homepage:
    Met al die citaten wordt het lastig te achterhalen wie er met 'je' wordt bedoeld in: "Ik heb inmiddels al een bestelling, maar als dat niet bevalt neem ik zeker nog contact met je op!"

    Ik weet het niet! :(

    Frits
     
  17. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    In het kader van spoorzoeken...

    Ik heb geen bestelling ontvangen
    Enige die verder producten aanbood is Bert

    Dus dan moet met 'je' mij bedoeld worden aangezien de bestelling bij iemand anders is geplaatst dan bij 'je'. Denk ik tenminste...

    Aan de andere kant: niemand heeft nog contact met me opgenomen :). Wie weet is Mriekjuh al vrolijk aan het spelen met haar nieuwe schoudersteun...
     
  18. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Sorry, ik had wel wat duidelijker kunnen zijn maar ik bedoelde inderdaad 'NoName#2'..!

    Alles wordt hier wel helemaal uitgespit zeg..! ;)
     
  19. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.912
    Homepage:
    Korter en niet onnodig citeren zou ik zeggen en zeker geen citaten in citaten van citaten; dat bespaart weer een hoop geleuter :cool:
     
  20. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.269
    Homepage:
    In dit kader van Bert's opmerking zou ik nog kunnen vermelden, dat niet-relevante citaten binnen citaten binnen citaten (de geneste citaten zoals dat heet) weg gehaald kunnen worden. Dat kan gedaan worden door de ongewenste tekst, inclusief de 'quotes' te verwijderen. Daartoe moet men wel in de mode 'Bewerken' staan.

    Daarna kan altijd gecontroleerd worden hoe de tekst eruit komt te zien, door 'Voorbeeld' te gebruiken (button aanklikken). Wanneer alles naar wens is kan de nieuwe reactie verzonden worden: 'Verzenden'.

    Misschien dat hiermee weer wat is aan- of bijgedragen? :)

    Frits
     

Deel Deze Pagina