25 EURO cadeau voor professionele musici!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door NoName#2, 3 aug 2009.

  1. Vedelaer

    Vedelaer

    Lid geworden:
    26 apr 2009
    Berichten:
    39
    Pardon??????
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Dat maakt wel nieuwsgierig!
     
  3. M.

    M. M.

    Lid geworden:
    17 mei 2008
    Berichten:
    110
    Je stelde inderdaad een beetje een vreemde vraag... ik begrijp alleen niet waarom mijn "naar mijn idee" normale antwoord ook verwijderd is.
     
  4. mela93

    mela93 Melanie

    Lid geworden:
    1 mei 2008
    Berichten:
    144
    En als jij lef hebt neem je dit terug.
    Doe even niet zo kinderachtig zeg, Frits wil alleen maar het forum netjes houden en doet dat gewoon volgens de regels. En als je daar niet tegen kunt, start je je eigen forum maar.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Echt niet?
    Met een beetje nadenken zou je erop gekomen kunnen zijn, dat jouw reactie het volledige citaat bevatte wat ik bij Vedelaer heb verwijderd. Het zou dan toch wel heel vreemd zijn, wanneer ik je reactie inclusief citaat zou laten staan.
    Jouw reactie is tevens verwijderd omdat er niets meer is om naar te verwijzen.

    Ik hoop dat het nu weer echt over het onderwerp gaat, anders haal ik de bezem er door!

    Een aantal absoluut niet-relevante '(S)Jemig de pemig-verhalen' zijn reeds verwijderd.



    Frits
     
  6. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Oef, wat een ophef in dit 'onschuldige' topic over een kortingsbonnetje van € 25... :p
     
  7. M.

    M. M.

    Lid geworden:
    17 mei 2008
    Berichten:
    110
    Ik vind het verschrikkelijk bekrompen en dat is het laatste wat ik erover zeg...

    :|
     
  8. Carl

    Carl

    Lid geworden:
    9 nov 2008
    Berichten:
    43
    Ik heb mezelf ook wel eens verhuurd voor 25 euro.


    Met een avondje operette begeleiden is dat zo verdiend.


    Niet om deze zaak nieuw leven in te blazen, maar beste moderator, ik kan het alleen maar eens zijn met Matthijs en Vedelaer (blijf aub op dit forum!).

    We leven niet meer in de jaren '50 of nog eerder, dus ik snap van deze censuur vanwege een volstrekt onschuldige opmerking werkelijk helemaal niets.

    Ik denk dat iemand als Mozart (wiens brieven in de 19e en flink deel van de 20e eeuw met de censuurkwast werden mishandeld...) zo'n opmerking wel had gewaardeerd....
     
  9. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Nou, daar ging het absoluut niet over. :(


    Frits
     
  10. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Ik heb het vermoeden dat de geplaatste opmerking over het verhuren onschuldiger was bedoeld dan deze is opgevat.
     
  11. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Stel dat het anders was bedoeld, dan had Vedelaer toch op z’n minst een poging kunnen ondernemen om duidelijkheid te verschaffen? In plaats daarvan geeft Vedelaer met allerlei bewoordingen af op de administrator én het forum zélf, waarvan het citaat in post #44 het bewijs is. Bij handhaving van de Regels deugt het hele forum én administrator opeens niet meer.

    Opmerkelijk overigens, dat een ander forumlid de gewraakte regels van Vedelaer op dezelfde wijze interpreteerde als ik!

    Vedelaer wilde zo graag geroyeerd worden, maar dat vind ik nogal rigoureus. Dat ontneemt bovendien Vedelaer de gelegenheid op zijn besluit terug te komen, want je moet nooit beslissingen nemen als manier om je onvrede met een bepaalde situatie te laten zien.
    Laat het even betijen en neem daarna een weloverwogen besluit, zou ik tegen Vedelaer willen zeggen.

    Uitschrijven is zo gedaan.


    Frits
     
  12. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Ik vraag me ook af wat uitschrijven voor zin heeft op het moment dat je ervoor kiest om gewoon niet meer te posten. Och, wie weet dat hij over een tijdje weer enthousiast wordt.
     
  13. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Ja, wie weet? :p

    Frits
     

Deel Deze Pagina