HAHAH neh, maar ik bestel zo'n dingen uit Amerika. Vandaar dat ik soms dollars vermeld ipv euro. Vaak zijn dezelfde producten in Amerika het goedkoopst. Zoals evah P. snaren voor cello kosten er maar zo'n 170$ (=130euro).liuwe zei:Maar als je de stok daarmee vernielt, is de schade heel wat groter! Rekenen jullie in België trouwens in dollars?amaryllida zei:Als ik mijn bogen kan beharen aan 9$ het stuk; het zou een groot verschil zijn!![]()
Ik ga me eens bezig houden met opzoeken hoe je bogen kan repareren. Uiteindelijk moet iedereen dit toch kunnen ^^ Ik weet dat vioolbouwers ook moeten verdienen, maar als je de prijzen zowat opzoekt en je weet dat je voor alles ongeveer de aankoopprijs X 10 moet betalen dan wil ik gerust eens wat moeite doen. Een keer je alles doorhebt moet dit volgens mij wel lukken ^^
Dan ben je altijd zeker van de kwaliteit van uw producten. Want heb onlangs nieuw zilverwerk laten opleggen. Heb er gigantisch veel voor betaald en vrees dat ik zowat het goedkoopste heb gekregen wat er bestaat.... Zopas een rol zilverdraad te koop zien staan in een winkel voor strijkinstrument onderdelen, kost 29euro voor een hele rol (waar je misschien 40 bogen mee kan doen). Volgens mij heb ik zoiets gekregen maar heb er wel 120euro voor betaald..... :'(