Maar om nou te zeggen, wat een mooie standaard? Nee, bepaald niet. Je ziet eerst de bak en daarna een cello.
In mijn waarneming is dat andersom: je ziet de cello en daarna de bak. Je kunt hem ook in dunner materiaal uitvoeren,. Ik heb zelfs een plexiglazen versie mogen aanschouwen
Plexiglas, ja dat lijkt me een mooie oplossing! Het spul kun je prima buigen omdat het smelt bij circa 100°C. Ik heb ooit eens behuizingen gemaakt van plexiglas en boog het door de plaat een cm boven een gloeidraad (weerstandsdraad te verhitten met een speciale trafo) te leggen. Hier een filmpje hoe dat in z'n werk kan gaan. Voor hen die daar meer van willen weten is er wel wat te vinden op internet. Het valt buiten het bestek van deze site om daar dieper op in te gaan.
Dat dat was ik dus ook van plan, ikheb nog precies een restje kersenparket over die ik daar voor kan gebruiken.
Wanneer uw vloer ook van kersenparket is, kán dat een bijzonder stijlvol resultaat opleveren. Een mooi contrasterend stofje voor de bekleding doet de rest