Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je dan? Opvullen met vloeibaar hout????De 'patiënt' is nog onder behandeling: zit nu in de lakfase.
Wat is er met jou Marcelita, heb je iets gedronken of zo.Die toets was vast van een zachte naaldhout als grenen. Dat is bbest te verbergen ondeer verf.
Zou hret helpen de houtworm daar op zolder te verdrijven met dagelijkks zwaar vibrerende muziek van basinstrumenten? Iemand mag daar dagelijjks contrabas oefenen, bijvoorbeeld?
Wat is er met jou Marcelita, heb je iets gedronken of zo.
Dan kom je al gauw op hallucinerende middelen, maar dat zal toch niet?Een eerlijke beker hollandse melk.
De extra letter hier en daar zijn veroorzaakt door andere factoren dan drank ofzo.
Nee, maak je geen zorgen! Het had te maken met hoe ik lag (op de bank) en toch nog iets dacht te kunnen typen met 1 hand.Dan kom je al gauw op hallucinerende middelen, maar dat zal toch niet?![]()
Maar ik denk dat een bas op zolder geen soelaas biedt: je moet een veel directere trilling op de klankkast los laten door er zelf op te spelen.
Orgentonen = orgeltonen?(.....)" ook niet blij worden van de laagste orgentonen die je veelvuldig laat horen. (.....)
Hoe ontdekt je zoiets? Nu ja, maakt niet uit. Het is niet brandbaar (vanwege de petroleum) dus klinkt hier straks rap op zolder..... (Nog advies aangaande het minimale geluidsniveau?)Ik heb ontdekt dat houtwormen een pest hekel hebben aan RAP, gewoon de onderstaande rommel afdraaien, geen houtworm meer te zien.
Ze hebben helemaal geen oren, want dan zouden ze wel oorwarmers op hebben op die kouwe zolder. Nee houtwormen reageren alleen maar op geluidstrillingen.Minimaal 52 dB!
Die beestjes hebben namelijk slechte oren.
Ja!Orgentonen = orgeltonen?![]()
Minimaal 52 dB!
Die beestjes hebben namelijk slechte oren.