Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb jaren gezocht naar een goede strijkstok. Ja een goede strijkstok vinden is geen sinecure.Whaaaa niet beginnen over een strijkstok ook nog !![]()
eerst een goede viool, daarna kan je altijd nog achter een goede bijpassende strijkstok aangaan.
Ik denk dat NoName#2 gaat stoppen omdat ze gaat trouwen. Maar ik heb goede ervaringen met haar. Dat een vioolbouwer beter zou zijn is Kul, die kopen ook gewoon violen in.
Ze gaat stoppen met haar webshop, maar niet met lesgeven, tenminste, zo heb ik het begrepen. Vandaar de uitverkoop.Ik denk dat NoName#2 gaat stoppen omdat ze gaat trouwen.
Die informatie is niet te vinden op haar website, wel dat er uitverkoop is. Maar ja, hoeveel zegt dat?Ze gaat stoppen met haar webshop, maar niet met lesgeven, tenminste, zo heb ik het begrepen. Vandaar de uitverkoop.
Deze vraag is nog niet beantwoord en daarom zal ik dat doen:Over welke prijsklasse praten we hier? Wat vraagt NoName#2 voor dit instrument?
Die informatie is niet te vinden op haar website, wel dat er uitverkoop is. Maar ja, hoeveel zegt dat?
Dan zal het kloppen. Dank.In mijn mailbox zat niet lang geleden een nieuwsbrief van haar. Dat is de bron.
Direct doen
Ja, vertel eens waarom?Euh ? Even uitleg erbij zou heel fijn zijn !