Zo'n diktemeter met magneten is onder andere bij de Firma Dick in duitsland te koop voor naar ik meen een 250 - 325 Euries 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb je fotoalbum bekeken en het is denk ik zinvol om nog wat meer werk te besteden aan die foto's. Want volgens mij heeft Ronald zijn uiterste best gedaan om alles erop te krijgen, maar volgens mij kun je beter de hals (inclusief krul) apart nemen. Dus een serie van alleen de corpus en een serie die allerlei aanzichten van de hals en krul weergeven. Ik weet het, ik heb gemakkelijk praten van een afstand, maar het is opbouwend bedoeld.remi zei:Op 5 oktober gaan Hopf en ik op bezoek bij het Gemeente Museum, en hopen nog meer mooie foto’s te maken, en met nog meer informatie uit de catacomben van het Gemeente Museum te komen.
Ik begrijp hieruit dat de 'kapitein' het schip heeft verlaten en het 'project' niet meer leeft?remi zei:Een boekwerk maken (hersenspinsel) is heel veel, te veel werk, er voor pleiten dat de collectie weer eens wereldwijd gewoon in de belangstelling moet komen ten staan, een Mundo-Viola-Hollandica tentoonstelling moet toch mogelijk zijn. We moeten alleen het Gemeente Museum nog even wakker schudden.