Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het eigenlijk met R.P. te M.?remi zei:@Frits,
(.....)We hebben elkaar ondanks dat we elkaar eigenlijk niet echt kennen een paar keer aan de lijn gehad, noodsituaties.
Nee, terug naar Oegstgeest zal ik niet gauw doen, laat ik aan Jan Wolkers over.remi zei:(.....)
Helaas is de auto van Google Earth nog niet bij jou door de straat gekomen, wel je oude adres.
Misschien ga je nog eens “terug naar Oegstgeest”, niet letterlijk nemen naar het boek van Jan W.
Heel veel succes
Remi
Dank voor je felicitatie.Deano zei:Frits, Gefeliciteerd met je nieuwe website. Ik heb net een stukje zitten lezen. Mooi om te zien hoe jij daar zit je met kleinzoon en geweldig dat je een viooltje speciaal voor hem bouwt! Lukt het hem al een beetje erop te spelen?
SoundBoard zei:De aandacht verslapt na een minuut of vijf. Dan wil hij dat ik met hem op de altviool ga spelen. Ook zo'n vijf minuten en dan is het weer klaar. Daarna Suzuki-methode of zo. Mijn dochter kan ook viool spelen, dus dat helpt wel.
Het valt dacht ik nog wel mee. Er zijn meningsverschillen, maar die worden tot nu toe op een zeer beschaafde manier uitgesproken.liuwe zei:Ik mag constateren dat de "discussie" een kant op gaat die mij voor de sfeer op dit forum niet erg gewenst lijkt. :/
Volkomen mee eens. Ik kom wel eens op op websites die gewijd zijn aan (de zelfbouw van) geluidsapparatuur. Afgezien van de vaststelling dat 'stam plus t' kennelijk in het basisonderwijs niet meer onderwezen wordt en dat voltooide deelwoorden inmiddels blijbaar ook op 'dt' kunnen eindigen, treft mij de uitermate ongenuanceerde toon en het gescheld.SoundBoard zei:Het valt dacht ik nog wel mee. Er zijn meningsverschillen, maar die worden tot nu toe op een zeer beschaafde manier uitgesproken.liuwe zei:Ik mag constateren dat de "discussie" een kant op gaat die mij voor de sfeer op dit forum niet erg gewenst lijkt. :/
Wanneer een ieder het met de ander eens is, kan ik dit forum beëindigen en dat was ik nog niet van plan. Je kunt het ook zien als het oefenen in de uitdrukkingsvaardigheid waarbij je steeds voor ogen moet houden dat de toonzetting mede bepaalt hoe er geantwoord gaat worden.
Frits
Nee, dat kan niet, want het is een ander instrument dus ook met andere snaren. (Hoewel sommige SF-leden héél veel kunnen met Photoshop!Sibelius zei:Proficiat Frits, de A-snaar loopt nu correct over de kam op de homepage van je website! Toch niet met Photoshop gedaan?
Ik heb de originele opname nog eens bestudeerd, want daar is het wat beter op te zien. Ik vind de dikte in orde en zou niets willen wijzigen. Het heeft alles te maken met de mate van uitholling aan de onderkant van de toets. Er zijn natuurlijk allerlei vrijheden die een bouwer hanteren kan, zo ook deze. Robertson (die van de worksheets, ken je wel) heeft over de uitholling aan de onderkant wat andere opvattingen dan ik. Courtnall & Johnson denken daar trouwens ook anders over.Sibelius zei:Verder kan ik niks meer ontdekken ... Je kunt gerust zijn behalve dan ... dat de toets aan het uiteinde wat dik op mij overkomt. Daar is natuurlijk geen standaard maat voor, maar ik zie bij mij dat de toets duidelijk minder dik is.
Daar is volgens mijn geheugen al eens een hele thread aan gewijd op dit forum. Dus zo glad is dat ijs niet. Volgens mij ging het om een knaap in de US die allerlei frequentiemetingen doet met de meest geavanceerde instrumenten. Of het echt bijdraagt aan de klankverbetering of optimalisatie? Ik weet het niet, misschien wel, misschien niet. Zo lang de man nog bezig is, heeft hij kennelijk klandizie.Sibelius zei:Er zijn sommigen die de toets stemmen maar dan begeven we ons op glad ijs denk ik.
En dan te bedenken dat ik zélf de fotograaf ben!Sibelius zei:PS Ik vind de foto erg mooi genomen met daglicht als tegenlicht, maar ook achter de kam goudkleurig lamplicht als tegenlicht. Schitterend.