Mijn website is gelanceerd!

Discussie in 'Overig' gestart door Oosterhof Vioolbouw, 29 dec 2009.

  1. liuwe

    liuwe liuwe van der meer

    Lid geworden:
    26 aug 2005
    Berichten:
    1.481
    Bert Boon, bedoel je, denk ik, Sibelius. Toch vind ik Oosterhof Vioolbouw nog al pretentieus klinken. En amateurs die pretenties krijgen begrijp ik nooit. Zo heb ik op de superbouwdag van Bouwerscontact in 1983 in Nieuwegein Jan Renckens gezien, ergens uit Zuid-Holland, met een zelfgebouwde tafelpiano van multiplex. Het apparaat was nog niet bespeelbaar, maar hij bleek het ding te vervoeren in een bestelbusje met daarop in echt fraaie sierletters "Jan Renckens, Hammerklavieren". Ik geloof niet dat hij meer heeft gebouwd dan één tafelklavier, maar die auto.. :| Tja
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    O.K.

    Ik zal een tipje van de sluier oplichten…

    Frits, Soundboard, of hoe hij zich ook wil noemen is gewoon gek. Gek op hout, hout bewerken, vioolbouw, bootjes in elkaar zetten/bouwen, af en toe een gitaar in elkaar zetten en wie weet wat hij nog meer met hout weet te maken. Voor het zelfde geld maakt hij ook nog rookworst met de overgebleven spaanders esdoornhout.

    Zelf denk ik dat onze Frits met de fut is, maar aan fut heeft het hem nooit ontbroken. Onze webmaster heeft het mooie dorpje O (Oegstgeest) verruild voor een rustiger omgeving, was de randstad zat…

    Van mijn kant geen twijfel bij Oosterhof vioolbouw, ik heb Frits ooit een mierenneuker genoemd, maar dat moet je nu eenmaal zijn als perfectionistisch werkt. Geen twijfel bij “ pietje precies” en ook geen twijfel aan zijn kunnen en handelen.
    Van de kant van o.a. Bert kan ik begrijpen dat er beroepsmatig een stukje afstand ontstaat, een beetje concurrentie. Bert maak je er niet te druk om, de omzet zal er niet onder lijden denk ik.



    Remi

    Fut=VUT
    taalvouten daargelaten

    Remi
     
  3. luthier

    luthier

    Lid geworden:
    16 mei 2010
    Berichten:
    197
    haha ik ben eerst op de site gekomen en zag daar dit forum , lollig , de meeste mensen andersom denk ik, iig mooie website! :)
     

Deel Deze Pagina