Dan is er nog ruimte voor meer vrouwen om deel te nemen?Daar zijn we vrouwen voor, Frits! Grinnik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is er nog ruimte voor meer vrouwen om deel te nemen?Daar zijn we vrouwen voor, Frits! Grinnik.
Potatoes, potatoes, Tobias.Point taken, is onnodig Engels. We wonen hier in Nederland en we zijn niet de 51e staat van Amerika.
Maar dat terzijde.
Babbelen jullie maar lekker door hoor. Mijn vader zou zeggen, bij mannen gaat het, het ene oor in en het andere weer uit. Bij vrouwen gaat het twee oren in en de mond weer uit.
Krek.Dan is er nog ruimte voor meer vrouwen om deel te nemen?
Wat heeft dat nu met aardappelen te maken. Mijn lamp gaat uit.Potatoes, potatoes, Tobias.
Je vader snapt het helemaal!
Je bedoelt over viool leren spelen.Laten we het dan maar gewoon weer over viool spelen hebben...
Ja daar heb je gelijk in.Ja, ook over het leren. Maar het viool spelen zelf blijft toch het leukste. Alhoewel verbetering in het viool spel wel erg gewenst is![]()
Hier nog één! Ik weet niet of ik dit jaar al een kerstliedje kan spelen (dat lijkt me nou zó leuk!), maar ik ben nog elke dag blij dat ik het lessen heb opgepakt. Het is een dure hobby, maar ook al kom ik helemaal kapot thuis, eenmaal de viool in mijn handen ben ik alles weer vergeten en focus ik mij helemaal op het oefenen.Ja, ook over het leren. Maar het viool spelen zelf blijft toch het leukste. Alhoewel verbetering in het viool spel wel erg gewenst is![]()
Dit moet lukken met de Kerst.Hier nog één! Ik weet niet of ik dit jaar al een kerstliedje kan spelen (dat lijkt me nou zó leuk!), maar ik ben nog elke dag blij dat ik het lessen heb opgepakt. Het is een dure hobby, maar ook al kom ik helemaal kapot thuis, eenmaal de viool in mijn handen ben ik alles weer vergeten en focus ik mij helemaal op het oefenen.
Ja, zingen!
En je kunt ook super aan de streek werken met dit nummer. Strijken hele stok, bovenste helft, onderste helft.....
Succes!
Wat leuk, zeg. Dan zou ik al helemaal blij zijn!Dit moet lukken met de Kerst.
Dat is je dochter toch? Wat een mooi meissie. Poe. Begin alvast die slotgracht maar te graven.Ik heb een andere versie die ook wel lukt.....
Speciaal opgenomen voor jullie:
Bekijk bijlage 4678
Wel ook zingen hè!
Ik heb een andere versie die ook wel lukt.....
Speciaal opgenomen voor jullie:
Bekijk bijlage 4678
Wel ook zingen hè!