Wha ook geen les ! Gek is dat he ? Deanone, nou ik wil nu wel weer graag les. Ik weet b.v. niet of ik mijn linkerhand wel goed houd.
Echt vervelend dat jullie nog een week moeten wachten. Hadden jullie vorige week herfstvakantie? Dan zijn jullie wel erg lang met dezelfde stukjes bezig. Maar... waarschijnlijk zijn ze dan volgende les wel goed. Nog een week die stukjes gaat wel erg saai zijn. Geef dat ook gerust aan hoor.
Je hebt gelijk ook, @ria! Ben dan gelijk bang dat ik het mezelf verkeerd aanleer, maar een weekje zal daar waarschijnlijk geen verandering in aanbrengen.
Deze twee liedjes mogen vast: http://www.irenedebruin.nl/viool/blo/ De trein: blauw is A snaar, rood is D snaar. Mag je op gehoor meespelen Trein is makkelijker dan de Heks, maar Heks past wel weer bij deze tijd hè!
Hennetje, je speelt toch niet anders dan liedjes vooruit ?? Of oefen jij altijd eerst een liedje in de les en dan nog verder thuis ? Haha IdB, de heks lacht is zo'n beetje het enige liedje wat ik niet hoefde te spelen uit de 21 ste eeuw. Mijn lerares vindt dat geen fijn liedje ....
Oh, de leerorkestkids vinden die fantastisch! Maar ik snap je juf wel hoor, het klinkt krijsend.... maar stiekem best lachen toch? Ik zei de kids dat ze het niet te magisch moesten spelen, dat ze dan de kans lopen betoverd te worden. Is ooit eens gebeurd, dat meisje werd een kikker...
Hè gets, Rise. Stomme kink in de kabel. Ook zo blij dat je maandag weer kunt lessen? Ik ben er weer helemaal klaar voor. Twee dagen niet kunnen oefenen, dus was blij dat ik gister en vandaag weer My Precious uit haar kist kon halen. Raaare zin...
Ja, ik heb zin in les. Tenminste..... ik hoop dat dat gaat met mijn rug. Jij ook al twee dagen niet kunnen oefenen. Fluistert jouw viool dan ook ?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er gewoon te moe voor was... Lange dagen en afspraken na het werk. Gelukkig werk ik op vrijdagen altijd thuis en dan wordt mijn middagpauze besteed aan mijn viool. En als het werk klaar is, dan pak ik 'em ook weer op. Zo probeer ik toch genoeg te oefenen. Hoe doe jij dat?