Ruisende altviool

Discussie in 'Altviool' gestart door Willeke_D, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Een gevaarlijke analogie, want artsen vallen onder het tuchtrecht ;)
    Beste Frits, iedereen kan een foutje maken. Geef dat nu gewoon toe, wees in het vervolg iets voorzichtiger met het geven van adviezen wanneer je onvoldoende gegevens in handen hebt en maak daarna wat mij betreft gebruik van je discretionaire bevoegd om het HELE artikel te schrappen, zodat het nageslacht niet op het verkeerde been kan orden gezet. Het probleem uit de vraagstelling van Willeke is intussen toch al opgelost.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    @bert,
    Wat weer een nutteloze en denigrerende opmerkingen. Ik ben het zo langzamerhand zat met dit soort posts. Ik krijg ook steeds meer e-mail die daarover gaat: men wil dit niet, het verpest de sfeer op dit forum, hetgeen ook elders valt te lezen.
    Ik wil dit niet meer zien. Als het toch voorkomt, krijg je een ban, hetzij tijdelijk, hetzij permanent.

    Frits
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Tja, dat is zwaar geschut. Jammer dat je het zo opvat, omdat het bericht zeker niet denigrerend bedoeld was, eerder als een tegemoetkoming en een kwinkslag naar de door jou opgevoerde Libelle arts. Ik neem aan dat we het van tijd tot tijd over sommige zaken oneens mogen blijven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina