Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps. :/ Inderdaad, schoudersteun mag thuis blijven.liuwe zei:Ik denk dat ze de SCHOUDERsteun thuis mag laten; vergissen is menselijk.
Yep. Ik heb pas een half jaar les. Je moet ergens beginnen, zullen we maar zeggen.vanezcha zei:Circe: speel je nog in de 1ste positie? :/
Als ik deze steun bekijk moet je wel een heel vreemde vorm van bovenlichaam hebben. De boog in de schoudersteun zou mijns inziens op de schouder moeten (een wolff steun omgebogen tot een bonmusica steun??) en de kinhouder zit dan toch midden op de viool. Ik denk dat dan je hoofd bijna 90 graden naar links moet zijn gedraaid om je kin daar in te krijgen want kin en schouder zitten op dezelfde hoogte.chrish zei:http://sandiegobagpipes.com/violin/high_chin_rest.jpg
Willeke: hoe krijg jij deze link werkend en de afbeelding zichtbaar?Willeke_D zei:Als ik deze steun bekijk moet je wel een heel vreemde vorm van bovenlichaam hebben. (.....)
Je vraagt je af of het dan nog wel gaat om 'exemplaren van de menselijke soort'. Dit zijn welhaast giraffen.BertBoonVioolbouw zei:Er zijn exemplaren van de menselijke soort die zijn uitgerust met een zeer lange hals. (.....)