Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of je hier kunt spreken van "of het erg is". Mijn persoonlijk visie hierop is, dat oorspronkelijk de bouwer heel zorgvuldig het punt waar de kam moet komen te staan heeft bepaald: de plaats van de onderste f-kerven.ducky schreef op 28/04/2007:
"Bij het zien van het plaatje begrijp ik wat Frits bedoelt, maar vraag ik me tegelijk af of het erg is als de kam niet precies op de plek staat die door de kerven wordt aangegeven.
Uiteindelijk gaat het toch om het geluid dat de viool voortbrengt? Dat het dan esthetisch iets minder mooi is, valt mee te leven, vind ik. Kan niet zeggen dat de oplossing van kerven wegwerken en nieuwe vaag aanbrengen een mooie oplossing is...
remi schreef op 29/04/2007:
"Frits,
Nu je er over begint valt het me in der daad op dat de kerfjes in de f gaten zijn opgevuld en nieuwe inkepingen op een lager gelegen positie zijn aangebracht, ook op de originele foto van Tarisio is het duidelijk te zien. Helaas is ht het enige instrument van de Testores met public access dus kijken en vergelijken met andere Testores word bemoeilijkt.
Wel scherp van je dat je dit op viel, het oog van de meester dus. Ik heb me meer zitten focussen op de stand en de vorm van de F-gaten...."
Remi