het overlakken van een viool

Discussie in 'Viool' gestart door Beethoven, 17 nov 2006.

  1. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Ik luister en kijk naar Herbert Von karajan Violin Concerto met Anne Sophie Mutter



    waarom


    Dit vind ik nu echt mooi.


    Rust
     
  2. Jan-Peter

    Jan-Peter

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    Dat zijn 9 posts achter elkaar. Je spreekt hier met jezelf. Beetje raar. Kun je er mee stoppen?
     
  3. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    beethoven
     
  4. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Hey Rob,


    Ik reageer een beetje laat omdat we net terug zijn van de verjaardag van mijn zwager, vandaag natuurlijk ook nog de korfbalrondes met de kinderen, dus zijn we behoorlijk druk geweest.

    In een eerdere post schreef je dat ik je niet mocht bedanken maar doe het lekker toch.
    Ik heb weer heel wat te lezen en had tot nu toe wel eens van het boekwerkje gehoord maar nog niet gelezen.
    Ook leuk om te lezen is dat het de tweede druk is en dat deze bewerkt is door Matthieu Besseling.

    Ook die DVD heb ik (dankzij jou) in mijn bezit en luister er regelmatig naar, inderdaad Beethoven. Heel mooi.

    Oh ja, ik heb besloten om met het overlakken van de viool niet de rommel te gebruiken die ik destijds had gemaakt, helaas pindakaas de zelfgemaakte vioollak gaat volgende week naar de gemeente reiniging. Nu moet ik nog beslissen of ik een echte lak zelf ga maken of dat ik gewoon een goede lak ga bestellen. Voor de kosten hoef ik het eigenlijk niet zelf te maken.

    Ik houd je op de hoogte.


    Remi
     
  5. Beethoven

    Beethoven Rob Penning †

    Lid geworden:
    31 dec 2006
    Berichten:
    398
    Hoi Remi,

    Ik vind de DVD erg mooi.


    Ik ben nog even bezig met iets maar ik ben er nog hoor.


    Rob.
     

Deel Deze Pagina