Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Alles ligt alweer klaar voor de les. Net nog even geoefend maar de vingers op de snaren hebben nog steeds een kattenjank gehalte.Veel plezier met je les vanavond Hennetje. Ik mag morgen, als het gaat mijn rug.
Point taken, is onnodig Engels. We wonen hier in Nederland en we zijn niet de 51e staat van Amerika.Point taken.
Maar ik vind dit wel leerzaam als ik eerlijk ben. Tenminste, als we daarbij niet @Oosterhof Vioolbouw in de weg zitten?
Het maakt wel dat ik in dit onderwerp de interactie van anderen mis. Het wordt/is een dialoog die jullie aardig vol weten te houden, dat dan weer wel. Maar je zit mij niet 'in de weg' hoor.Ik vind het in ieder geval heel fijn om met iemand te kunnen "praten" die ongeveer net zover is als mij. Gewoon om te lezen dat ook andere mensen leren viool spelen ook moeilijk vinden maar tegelijk ook super leuk.
Daar zijn we vrouwen voor, Frits! Grinnik.Het maakt wel dat ik in dit onderwerp de interactie van anderen mis. Het wordt/is een dialoog die jullie aardig vol weten te houden, dat dan weer wel. Maar je zit mij niet 'in de weg' hoor.