Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me dat het hier prima aansluit op het onderwerp, tenzij je zelf vindt dat een nieuw onderwerp beter is.V(.....) Frits, ik wil wel wat meer weten over een gehoortoestel en vioolspelen. Mag dat hier of maak ik beter een nieuw onderwerp?
Verschil met jou en mij is het gehoorverlies. Bij mij was het alleen een druk in het oor en bepaalde tonen klonken anders. Ik ben ook bang dat het niet het gehoorverlies bij jou oplost. Zou ik gewoon graag voor je willen, vandaar dat ik het wel noemde om te bekijken.Ik heb naast die pilletjes een week neusspray (xylo...) moeten nemen en daarna ook prevalin neusspray genomen. Ook dat hielp niet. Niet tegen het gehoorverlies iig. Allergieën zijn er echt wel. Kon het maar zo simpel opgelost worden.
De knoarts weet van die alleegieën. Misschien zit het probleem niet in de lage tonen bij allergieën?
Volgens de huisarts zou neusspray niet helpen tegen hetgeen er aan de hand is.
Wanneer hoor ik eindelijk weer eens stereo?
Nu ja, ik suggereerde misschien de hars? Zou dan toch gehoorverlies als gevolg van het bespelen van je viool kunnen zijn?................Het begint nu wel heel erg off-topic te gaan.
Zullen we proberen weer een beetje op het onderwerp terecht te komen: gehoorverlies als gevolg van het bespelen van een instrument? Adviezen tegen hooikoorts en andere allergieën kunnen dan misschien beter per 'Conversaties'?
Ik meen gelezen te hebben dat je het had over hooikoorts en de huisstofmijt.Nu ja, ik suggereerde misschien de hars? Zou dan toch gehoorverlies als gevolg van het bespelen van je viool kunnen zijn?................
Het kan een zoektocht zijn en als je verbetering vindt voor werk en muziek is dat de moeite waard. Het gaat je lukken!Jan Hut, dank je voor je ervaring en mening. Het is voor mij zo erg nieuw! Ik wil een keer op pad voor gehoorbescherming met een filter. Een gehoorapparaat zou handig zijn op mijn werk. Misschien ook in gesprekken? ......... Dus misschien probeer ik donderdag een gehoorbeschermingdopje van mijn zoon (voor als hij naar concerten/festivals gaat) uit totdat ik aangemeten gehoorbescherming heb. Eens proberen hoe dat bevalt. Van sommige harde geluiden kan ik best een naar gevoel in mijn oor krijgen. Ik ga dat toch eens uitproberen.